Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

Sikre deg skikkelig om du skal utføre arbeid.

Dro et klatretau over mønet. Festet slik på hver side:
6C5673B5-B40D-447F-8549-D79B4391C1B6.jpeg

Festet klatreselen i to knuter jeg ikke husker navnet på, men som skal låse hvis/når jeg faller...
5AE52889-6B9A-4E63-9BCA-CDBA8F37564D.jpeg


Nå er vi ikke så redde lenger :p
 
Vi irriterer oss litt over at undertegnede ikke har fått fingeren ut av ræva og bytta tetningene i demperne på Ducatien, men det fungerer jo også å ta en liten tur med Speedfighten som bor på låven.

g9LsWqY.jpg
 
Krysser alt som krysses kan for at det ble tett

WtemB8c.jpg


-------------------------------------------

Prøvde å poste dette tidligere, men forumet var ikke helt med på leken.. Fikk skrudd sammen igjen sykkelen, på med ferske dekk og god knall.. Et par ting som skulle gjøre seg vanskelig under prosessen, men det heter jo ikke italiensk skrot for ingenting.. Jeg hadde blikket godt festet på lyset i enden av tunellen, dette var oppløpet på stadion, sluttsprinten, alt som stod igjen var å lufte frambremsen. Mens jeg står der på knær og rigger til for luftinga, med min far sittende oppå Mussolinis hevn, så fosser det plutselig ut med olje fra ene demperen.. Alt virket tett før det øyeblikket, demperen hadde vært lettere komprimert uten antydning til tull. Selvsagt måtte Belzebub ta form av en simmering og vente til det øyeblikket håpet mitt var på det høyeste det har vært på lenge, moralen på topp, før den bare slapp ut alt det harde arbeidet i en pøl på gulvet. Pastakokeren er 24 år gammel og burde være for gammel for å gjøre på seg, men samtidig for ung til å lide av inkontinens.
Jeg er kronisk uheldig, så jeg burde selvsagt se det komme, men for en gangs skyld var jeg lettere optimistisk. Jeg trodde gjesterommet mitt stod tomt, men det kan tenkes at Murphy har flyttet inn der.
Monsterne dør gjerne i historiene, og det tydeligvis ikke så enkelt å unngå det.

Pent brukt Ducati byttes i RÅLEX, invisteringsmulighet, kommende klassiker!
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: