Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

Tar oss en liten tur på fjellet før det er hjem til pizza og Formel 1!
0087D0DE-E75B-40E9-961E-5CA4E76C4081.jpeg

Fellow Stagg kettle? Sexy! Håper den elektriske (ekg) snart blir tilgjengelig/godkjent for det europeiske markedet.

Det stemmer:) Ja, eneste svakhet med denne modellen er at jeg må varme vannet i en vannkoker, da den ikke «snakker» med induksjonsplatene på komfyren.. Ellers er den overlegen og jeg kunne ikke vært foruten ;)

• Liker
Reaksjoner: Sjø
Studerer kart:)
20181001_102058.jpg

Tyskerne hadde forøvrig ikke helt kontroll over mine hjemtrakter på midten av 1600-tallet (det var kanskje ikke verdens navle).
Litt unøyaktighet må kunne aksepteres, men det er en stor feil/mangel;) Anyone?
20181001_102109.jpg

Studerer kart:)
Vis vedlegg 114344
Tyskerne hadde forøvrig ikke helt kontroll over mine hjemtrakter på midten av 1600-tallet (det var kanskje ikke verdens navle).
Litt unøyaktighet må kunne aksepteres, men det er en stor feil/mangel;) Anyone?
Vis vedlegg 114345
Regner med at du savner Randsfjorden, tyskernes oppfatning av størrelser og utforming kan heller ikke vært ordnung muss sein mtp Sperillen vs Mjøsas form og utstrekning

• Liker
Reaksjoner: Ban
Regner med at du savner Randsfjorden, tyskernes oppfatning av størrelser og utforming kan heller ikke vært ordnung muss sein mtp Sperillen vs Mjøsas form og utstrekning

Sperrilen er vist som større enn Mjøsa.
Edit, for sen.

Stemmer det, jeg savner Randsfjorden. De kan ha blandet sammen Sperillen med Randsfjorden, men det stemmer heller ikke med elvene inn og ut. Jeg får skaffe meg et nyere kart:)