Stirrer utover fjell, oliventrær og vinranker. Behagelige 23 grader her og dagens eneste ærend (kjøpe noen digge flasker vin) er for lengst gjennomført.
Må si meg enig med fruennyter svigerfars hjemmebrygga øl (ale) på hytta med reversoen på grønn rem jeg må si meg veldig fornøyd med!
kona synes den hvite siden er finest med den grønne remmen men selv synes jeg den er flottest når kombinert med den sorte sidenVis vedlegg 397483Vis vedlegg 397484Vis vedlegg 397485Vis vedlegg 397486
er det lefser, lag på lag? ser snadder utVerdens beste Tacokake! Og whisky’n er ikke så dum heller.
Vis vedlegg 397554
Vis vedlegg 397555
Vis vedlegg 397557
Takker. Konas spesialitet. Lag på lag med hvetetortilla, med stekt kjøttdeig, grønnsaker, ost og salsa i hvert lag. Etterstekes i ovnen i en rund kakeform på 200 grader i 15 minutter. Serves og skjæres som en vanlig kake, med guaccamole, salsa og rømme på toppen.er det lefser, lag på lag? ser snadder ut![]()
digg, takk for svaret da har vi en ny rett å prøve!Takker. Konas spesialitet. Lag på lag med hvetetortilla, med stekt kjøttdeig, grønnsaker, ost og salsa i hvert lag. Etterstekes i ovnen i en rund kakeform på 200 grader i 15 minutter. Serves og skjæres som en vanlig kake, med guaccamole, salsa og rømme på toppen.
Vis vedlegg 397562
Vis vedlegg 397563