Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

1000009595.jpg

IMG_9276.jpeg

Sterkstrømsfyren ligger hjemme og spyr, så da må automasjonsavdelingen gjøre rørleggerarbeidet (en kjærkommen avveksling for undertegnede)

Speedmasteren er litt forvirret, den pleier ikke å få være med på verftsarbeid, men jeg glemte å skifte i morges, og det er ingen steder ombord jeg tør å legge den fra meg... 😂

Ellers: fyren som tester intercomen har sagt 'Test, test, test' hundrevis av ganger allerede. Vanligvis pleier de å ha vett til å spe på med litt andre fraser innimellom for å redusere sjansene for at vi andre klikker.

Konstanterer at jeg nå er en flanellskjorte unna å være hipster.

-En X100 er vel og bra (Min sier hei!) - men om du VIRKELIG skal pådra deg episk hipster-cred, må du vel ha en analog Leica M? Fortrinnsvis en som ser ut som den har vært i krigen og vel så det?

Bonuspoeng om du, etter å ha brukt noen titusener på kamera og optikk, insisterer på å kun bruke utgått Lomo-film - som du i tillegg har lagret i sola i vinduskarmen siden du føler det gir et mye mer organisk inntrykk...

:D

Vis vedlegg 390431
Sterkstrømsfyren ligger hjemme og spyr, så da må automasjonsavdelingen gjøre rørleggerarbeidet (en kjærkommen avveksling for undertegnede)

Speedmasteren er litt forvirret, den pleier ikke å få være med på verftsarbeid, men jeg glemte å skifte i morges, og det er ingen steder ombord jeg tør å legge den fra meg... 😂

Ellers: fyren som tester intercomen har sagt 'Test, test, test' hundrevis av ganger allerede. Vanligvis pleier de å ha vett til å spe på med litt andre fraser innimellom for å redusere sjansene for at vi andre klikker.
Ganske stram den jordtampen der.
Ikke noen lykke om det er sjanse for bevegelse/vibrasjoner 🤔