Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

2C54F168-532A-41AB-A0E6-D0BDBD4ACD1F.jpeg

Nyter sola på lekeplassen med mini!
 
image.jpg

Filosoferer over at det er seks timer til jeg må sette meg i bilen for å kjøre seks timer og litt til Bergen, hvorpå jeg (minus bil) skal til Fensfjorden og Sognefjorden, i land i Leirvik torsdag kveld, komme seg ned til Bergen igjen på et vis, sove litt, hente bilen - og rekke hjem til Hareid i tide til å hente minsta i barnehagen fredag.

Aiai. Servicejobber kan komme litt brått på en stakkars kontorist...
 
Vi passerer omsider 150kg i markløft (ikke imponerende for deg som leser, men stor fremgang for meg som skriver: en spinkel IT-fyr i førtiåra hehe )
Mer enn nok til å imponere meg! Grattis!! Er selv en spinkel kar i førti-åra. Så vet at dette ligger det mye arbeid bak. Var på god vei til 150kg før jul, men tok kneet under aking med barna lille julaften. Hadde første runde med litt markløft igjen i går. Holdt på å svime av etter noen få repitisjoner med 100 kg. o_OMen resepten legen har foreskrevet ut er tross alt «med vondt skal vondt fordrives». Ny økt på fredag!
 
Mer enn nok til å imponere meg! Grattis!! Er selv en spinkel kar i førti-åra. Så vet at dette ligger det mye arbeid bak. Var på god vei til 150kg før jul, men tok kneet under aking med barna lille julaften. Hadde første runde med litt markløft igjen i går. Holdt på å svime av etter noen få repitisjoner med 100 kg. o_OMen resepten legen har foreskrevet ut er tross alt «med vondt skal vondt fordrives». Ny økt på fredag!

God bedring, og lykke til! :)