Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

Provisorisk barnesikring av høyttalere med treningsmatter fra Jula..
090AB83F-CAFD-4339-AB8B-111C0C20FA6B.jpeg
 
Leser om PloProf. :)

Stålversjonen på mesh veier ca. 280g mens titanversjonen veier ca. 170. Det er seriøs forskjell, og titanversjonen veier da altså hakket mindre enn en helgull Rolex Submariner. Hjertet vil ha stålversjonen i sort, men da må den på gummireim. Hodet skriker at jeg må ta titanversjonen i sort, siden den også er uten dato.

Helvete altså - jeg skulle ikke ha flere klokker og i alle fall IKKE en PloProf!

Eneste trøsten er at lysten på en går over, slik som flere andre som har kjøpt den har solgt den. Vil tro brukerne av stålversjonen dropper sine fortere enn titanversjonene pga. vekten? Hadde en Armida A1 for mange år siden, og den var vel ca. 300g. Beist som forsvant fort ut.


9D4610AF-545F-4FE5-A5EF-09FF18B444BE.jpeg
 
Redigert:
Leser om PloProf. :)

Stålversjonen på mesh veier ca. 280g mens titanversjonen veier ca. 170. Det er seriøs forskjell, og titanversjonen veier da altså hakket mindre enn en helgull Rolex Submariner. Hjertet vil ha stålversjonen i sort, men da må den på gummireim. Hodet skriker at jeg må ta titanversjonen i sort, siden den også er uten dato.

Helvete altså - jeg skulle ikke ha flere klokker og i alle fall IKKE en PloProf!

Eneste trøsten er at lysten på en går over, slik som flere andre som har kjøpt den har solgt den. Vil tro brukerne av stålversjonen dropper sine fortere enn titanversjonene pga. vekten? Hadde en Armida A1 for mange år siden, og den var vel ca. 300g. Beist som forsvant fort ut.


Vis vedlegg 206294

Kjør på, utrolig artig klokke - jeg tror nok Ploprof finner veien tilbake i min boks etterhvert. Bærekomforten er utrolig nok meget god, på tross av vekten. Meshen er for øvrig svært behagelig, selv om jeg stort sett endte opp med gummireimen.

Synes prisforskjellen titan vs. stål er for høy, ellers hadde jeg nok vurdert titan neste gang.

9BDE6D80-866A-43B7-8947-D34D17CD5627.jpeg
 
Enig i at 50K i prisforskjell er drøy, @Consigliere. Med titanversjonen får man jo med gummireimen sammen med mesh, så man slipper å velge slik man må med stålversjonen. Så er det en ting til jeg har fått for meg, og det er at gummiremien som følger med titanversjonen er steike pen da den ikke har "reklameteksten" på , men kun tekstur. :)

Hm - kanskje kjøpe stålversjonen på mesh, kaste lenka i skuffen og kjøpe mesh-gummireima? :)

Har aldri vært noen fan av datovindu 4:30, men på PloProf stålmodellen er den så flott integrert at jeg liker det.

OMEGA Seamaster PLOPROF 1200M Master Chronometer 06.jpg