Finner det fascinerende hvordan det hamres i vei på innholdet i trådstarters post, og hvordan det hevdes at TS-justisen seierer nok en gang.. Kjøper ikke noe av det. Jeg forstår heller ikke hvorfor det kun skal være gull og grønne skoger på forumet, litt spetakkel og ufarlig småkrangling er jo bare positivt i mine øyne. Velger ytterst sjeldent å skrive på forumet da jeg ikke føler behovet for å redigere meg selv for å passe inn i det jeg tolker som en relativt lukket sirkel, hvor man fort blir spanket og pisket om man ikke er enig med de på innsiden.
Men det er jo såklart bare mitt synspunkt, uansett hvor lite folk måtte like det.
Ser for øvrig også på Steinhart som en glorifisert replika produsent..
Mener du en Knedb? Elektronisk Databehandling på Knærne, aka laptop.

...Ser for øvrig også på Steinhart som en glorifisert replika produsent..
Hublot er et av de merkene som virkelig taler til meg. Om jeg skal bruke mine egne penger på et nytt ur i denne prisklassen så hadde nok Hublot kommet fremfor både AP og Patek.
Det er lett å forstå når man også ser det slik:
Godt smaken ER forskjellig og at man kan lufte ulike meninger. For meg fremstår Hublot som en tiljåla overpriset klokkeselger. Se på Tutti Frutti (sic) - hva fa.. er poenget med det?
250.000 kroner for ei slik jallaklokke:
![]()
Men - vent nå litt - man skal jo ikke dømme en klokkeprodusent generelt basert på et fåtall modeller. Var det ikke slik da? Jovisst - så Hublot har noe bra også. Synes f. eks. denne virker fornuftig til 1/6 av prisen for fruktcocktailen over:
![]()
Den var stein-kul! Liker klokker som er så dype i kassa at du må bruke kikkert for å finne ut hva klokka er...![]()