Hva fa.. er poenget med Steinhart??

Bumper denne kremtråden da det har vært litt labert med sinte kommentarer og ukvemsord i det siste...:mrgreen:

Skikkelig nasty hvordan Rolex skamløst har kopiert denne klassikeren.:LOL:

adventure_1.1649928286.jpg

adventure_5.1649928286.jpg

Jeg er svært fornøyd med min Steinhart.
Vurderer å anskaffe en GMT Pepsi Steinhart, for selv om jeg er gjeldfri, og med millioner av ''grunker på konto'', kommer jeg aldri til å kjøpe the real Thing med disse priser.
:mad:Reinspikka PROTEST.

Skal jeg?

Her er min flotte Submariner Steinhart, homage av ultra sjeldne Milsub'n
IMG_0810.JPG

• Haha
Reaksjoner: christoball
Passer ikke 'Milsub'' (Submariner lagd for UK militæret og selges nå for mellom 1/2 - 3/4 mill. kr.), sammen med siste tilskudd av håndvåpen. En liten Glock 9 mm.

(Ps. jeg har vert er aktiv sports skytter i en mannsalder).
IMG_0813.JPG

• Elsker
Reaksjoner: Silkeswarten
Passer ikke 'Milsub'' (Submariner lagd for UK militæret og selges nå for mellom 1/2 - 3/4 mill. kr.), sammen med siste tilskudd av håndvåpen. En liten Glock 9 mm.

Vis vedlegg 287469
Fingrene unna avtrekkeren til siktene er på målet. Vær sikker på ditt mål og hva som er bak osv osv osv.
Her røyk du på et par grunnleggende regler:oops:
edit: ser andre var før meg

Vis vedlegg 287469

1650383528477.png

Det er umulig å eie et slikt ur og samtidig forfekte at man oppfyller kravene til edruskap, evner og tillit.

Som gammel dørvakt, er jeg enig med mannen med pistol :cool:

Eller..

Er det ikke mange feilene på Steinhart klokker, og dem ikke er produsert over lengre perioder og ikke kopierer alt så er det vel greit!

Å sammenligne det med noen som helst av dem beste klokkemerkene blir uansett feil! Jeg har holdt på bare 1 år og litt til, og har funnet ut at det meste av homage eller microbrand klokker, ikke er verdt det! Selv med bra kontrollerte produkter før salg!

Zelos liker jeg da ;)

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone