Hva er din realistiske grail?

Den har jeg prøvd på armen @Celter
I London hos Williams & Son. Hadde det ikke vært fordi jeg valgte Chronométre Bleu. Så hadde det blitt denne!

Tror uansett ikke du angrer på valget. CB er helt fantastisk. Det var ikke lett å ta den av håndleddet da jeg fikk prøve din.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Jeg forstår også at du valgte CB. Dessuten er den nye modellen av CS langt fra så fin som den tidligere med blå visere. Ville også foretrekke 38 mm fremfor 40 mm.
Stusser litt på prisene hos Williams & Son. F.eks. Frederique Constants "World timer" koster 39´NOK, mens David Andersen selger den for 31`NOK?
 
Grunnen til prisdifferansen kan nok forklares med at pundet har steget over 25% mot NOK det siste året.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Er nok lurere å handle i euro-land fremfor Storbritannia. Det blir veldig mye dyrere i pund. Mener CB koster ca 19300 euro i Paris, hvilket gir en vesentlig besparelse kontra pund. Beklager alt prispratet, for øvrig.
 
Det å være lov med noen å velge mellom? ;)
Jeg har visst ikke særlig original smak. It`s a shame.

after1.jpg
6d3107bb3800c786dce1215453487263.jpg
patek_image.641766.jpg
patek_image.3625828.jpg
 
Er nok lurere å handle i euro-land fremfor Storbritannia. Det blir veldig mye dyrere i pund. Mener CB koster ca 19300 euro i Paris, hvilket gir en vesentlig besparelse kontra pund. Beklager alt prispratet, for øvrig.

Når jeg kjøpte min var veil. pris 24.000 euro @xe3l
 
Realistisk grail er IMHO dessverre noe du ikke kan handle over disk. Må bli en Tudor MN, Blancpain FF military eller en MilSub, Panerai 3646 er dessverre utenfor hva som er realistisk. Er uansett fornøyd med hva jeg har og får nok jakte en stund til før Grailen dukker opp og jeg må slanke samlingen.
Tom
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Edzilla