Hva er din realistiske grail?

Skal kunne klare en slik hvis jeg kun hadde meg selv å tenke på.:D

m116505-0001.jpg


Eventuelt en slik:
IMG_6756_zps58b23c31.jpg
 
Jeg liker best Nord 1. Den andre i video, men begge fortjener presentasjon. Dette er en mann, som gjør alt selv folkens. Har vært I dialog med ham for et halvt år siden, og har "glemt" den litt. Var så heldig å få prøve @Audemars sin i desember og den blå han har, er den jeg liker best. Nå er den tilbake i mitt hode.


Rolexforums svenske mann, Jocke, har noen tanker om dette uret som burde deles ☺

http://www.watchwallpapers.com/nv.htm
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: OJ82, Thomas84 og UJU
Jeg husker jeg svarte på en lignende tråd for et par år siden, og har faktisk ikke endret mening. Tror nok det blir lenge til jeg finner det fornuftig å bruke så mye penger på en klokke, sånn sett er en Hulk kanskje en mer aktuell grail, men jeg leker innimellom med tanken på å spare litt, samt selge alle klokkene mine og kjøpe denne: <3
patek-philippe-jumbo-aquanaut-travel-time-gmt-ref5164a001-ss-ardoise-brown-dial-22269_0922.jpg
 
For min del er det en Sub av en eller annen type, Explorer II Polar og Grande Reverso. En av dem kommer i hus før sommeren 2016. Tror det blir en av Rolexene i første omgang.
 
Jeg har allerede presentert min grail, men nå har jeg fått en til. Om den er realistisk er kanskje litt tvilsomt, men jeg prøver å overbevise meg selv om at den er det.

Platina og blått er vakkert:

 
Jeg har allerede presentert min grail, men nå har jeg fått en til. Om den er realistisk er kanskje litt tvilsomt, men jeg prøver å overbevise meg selv om at den er det.

Platina og blått er vakkert:


Den har jeg prøvd på armen @Celter
I London hos Williams & Son. Hadde det ikke vært fordi jeg valgte Chronométre Bleu. Så hadde det blitt denne!