Lurer på om det er dennehttps://dennisonwatch.com/products/...nkuPi_bOEBQF6_OGEpNuB9kPx-OseB9YbgKdzcfZ9UZUZ
Litt uenig. Rolex er rå/fete/kule på mange område. Men akkurat når vi snakker om den feteste quartz klokken får de ikke min stemme.
Er nok innerst inne enig med deg.Litt uenig. Rolex er rå/fete/kule på mange område. Men akkurat når vi snakker om den feteste quartz klokken får de ikke min stemme.
SBGX341 er en klokke jeg snuser på, da den er litt annerledes. DNs overskrift er litt misledende, da den "bare" er innenfor 10 sekunder og ikke 1 sekund per annum, men dette er jo kun av teoretisk interesse. Klokka er flott. Anbefaler å se Lex S. sin artikkel og video:Syntes denne er en fin kandidat.
Veldig interessant. Synes også denne er spennende.SBGX341 er en klokke jeg snuser på, da den er litt annerledes. DNs overskrift er litt misledende, da den "bare" er innenfor 10 sekunder og ikke 1 sekund per annum, men dette er jo kun av teoretisk interesse. Klokka er flott. Anbefaler å se Lex S. sin artikkel og video:
![]()
[Video] Watch Karma - Why The Grand Seiko SBGX341 Was Meant For Me
Lex talks about his Grand Seiko SBGX341 in this video. A 40mm x 11.65mm steel watch that retails for $3,700 / €3,500.www.fratellowatches.com
Har Radium begynt ned citizen verk?Er nok innerst inne enig med deg.
Av «rene» quartzklokker, som kun har hatt quartz som idé, syns jeg nevne Citizen er helt rå.
Har hatt denne et par ganger, veldig flott, men tilsvarende OQ, er best som mekanisk:
Vis vedlegg 417335Vis vedlegg 417336Vis vedlegg 417337
Citizen har også fått sin norske tribute, Radium K85:
Vis vedlegg 417338
Nei, men deres Kommando 85 er stekt inspirert av Citizen Aqualand:Har Radium begynt ned citizen verk?