Langt fra den feteste, men peneste? Ja takk!
Rød Støttemedlem Medlem 9. nov. 2011 Innlegg 6.445 Sted Arendal i dag kl. 09:27 #41 Langt fra den feteste, men peneste? Ja takk! Reaksjoner: Preacher, Loevhagen, MikroKrone og 1 annen
Edward Medlem 28. juni 2011 Innlegg 921 Sted Viken i dag kl. 11:08 #42 Side 3 allerede, og ingen som har nevnt Seiko Tuna? Spesialdesignet quartz-urverk i monocoque titankasse, bygget nettopp for å være "bedre" enn mekanisk for profesjonelle dykkere. Reaksjoner: Preacher, seiltid, mr.quick og 2 andre
Side 3 allerede, og ingen som har nevnt Seiko Tuna? Spesialdesignet quartz-urverk i monocoque titankasse, bygget nettopp for å være "bedre" enn mekanisk for profesjonelle dykkere.
R Raniets Medlem 10. okt. 2023 Innlegg 814 Sted Rogaland i dag kl. 11:57 #43 Jeg har denne i bakhodet som et alternativ. Denne er jo tøff og robust. Ikke HAQ,men hva gjør vel det.. Dukker av og til opp på salg. Mulig jeg snapper opp en neste gang. Min neste klokke skal ikke være fra Swatch konsernet og helst ikke ETA verk Redigert: i dag kl. 12:36 Reaksjoner: Edward
Jeg har denne i bakhodet som et alternativ. Denne er jo tøff og robust. Ikke HAQ,men hva gjør vel det.. Dukker av og til opp på salg. Mulig jeg snapper opp en neste gang. Min neste klokke skal ikke være fra Swatch konsernet og helst ikke ETA verk