Humortråden

er ikke helt sikker på humoren her; fjellhunk med sigg, superfin formgitt pakke med camel… er det alle inches hunken gjemmer på i buksa..?:rolleyes::)
Humoren ligger nok i at siggselgerne fikk mange til å tro på at man kunne krysse dødssonen med en røyk i trynet...
Humour noir:sneaky:

• Liker
  • Elsker
Reaksjoner: holmby og Grendel
  • Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Og en Rolex oyster perpetual på armen ?
Var det ikke "Green Boots" some hadde en Rolex;)?
1000003512.jpg

1000003513.jpg

Første dag tilbake i full jobb etter 13 mnd pga trynings på sykkel med påfølgende operasjoner. Så tryner jeg på sykkel på veien dit. Seiler flere meter med det dårlige kneet mellom asfalt og 50kg sykkel. Utrolig nok gikk det bra med kne. Men finger nå i spjelk to mnd. haha herregud HELT utrolig haha.

Første dag tilbake i full jobb etter 13 mnd pga trynings på sykkel med påfølgende operasjoner. Så tryner jeg på sykkel på veien dit. Seiler flere meter med det dårlige kneet mellom asfalt og 50kg sykkel. Utrolig nok gikk det bra med kne. Men finger nå i spjelk to mnd. haha herregud HELT utrolig haha.
Skal du sykle til jobben til du faller i rullestolen...?
:unsure:

• Haha
  • Liker
Reaksjoner: Maschinen og Grendel
Vurdert å gi opp syklingen? Hadde jeg vært din arbeidsgiver, hadde jeg satt pris på det😂

• Haha
Reaksjoner: Blodstrupmoen
Ja. I mitt gamle liv ropte vi ; Til Valhalla! Nå om dagen går det mest i : Til Suunaas!
Det kan gå galt på Sunnaas og tilsvarende steder også. Mange pasienter der som ikke har ristet av seg risikovilligheten bare fordi de har havnet i rullestol.
Har en gammel bekjent som ble kjørt til sykehus fra CatoSenteret etter et rullestolrace som gikk galt... 😝