Humortråden

img_2839-jpeg.2402551
 
  • Haha
Reaksjoner: Grendel
Thomas Seltzer foredrag og reaksjoner i publikum. "Thomas Seltzer med advarsel mot kunstig intelligens: – Farlig i et mediesamfunn".

A: "Not impressed"
B: "Det der kan han jo ikke si i 2023!"
C: "Fuck this shit. Jeg vil hjem"
D: "Hmmm...han har kanskje et poeng"
E: "Løgnasr"


b184f569-6a0b-473a-b214-5954ab34d0b2.jpeg
 
Thomas Seltzer foredrag og reaksjoner i publikum. "Thomas Seltzer med advarsel mot kunstig intelligens: – Farlig i et mediesamfunn".

A: "Not impressed"
B: "Det der kan han jo ikke si i 2023!"
C: "Fuck this shit. Jeg vil hjem"
D: "Hmmm...han har kanskje et poeng"
E: "Løgnasr"


Vis vedlegg 349775
"E" har forstått at vi kan ikke snakke om riktig kunstig intelligens hvis programmet ikke er selvbevisst.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Thomas Seltzer foredrag og reaksjoner i publikum. "Thomas Seltzer med advarsel mot kunstig intelligens: – Farlig i et mediesamfunn".

A: "Not impressed"
B: "Det der kan han jo ikke si i 2023!"
C: "Fuck this shit. Jeg vil hjem"
D: "Hmmm...han har kanskje et poeng"
E: "Løgnasr"


Vis vedlegg 349775
Ser ut til å være ganske høy snittalder på de som er bekymret for denne AI`en.
 
  • Haha
Reaksjoner: Grendel
Tragikomisk US edition:

Truet kaptein med våpen under flyturen

En pilot fra selskapet Delta er tiltalt av en jury i Utah for å true kapteinen med våpen - under en flytur. Det melder ABC. Grunnen til at mannen ble såpass rasende sint var en uoverenstemmelse i cockpit. Den dreide seg om man skulle omdirigere flyet på grunn av et medisinsk nødstilfelle ombord, eller ikke.
Piloten skal ha truet med at han vil skyte kapteinen flere ganger dersom han omdirigerer flyet.Piloten skal ha hatt lov til å bære våpenet etter føderal lovgivning som ble innført etter terrorangrepene 11. september 2001. Piloten risikerer inntil 20 år i fengsel, og han jobber ikke lenger for Delta, ifølge ABC.