Humortråden

Fort gjort å assosiere en parkeringsklage med den franske revolusjon :ROFLMAO:

Her er svaret ditt i "Et "lite" sammendrag.
Det handler mest om trender og utvikling, ikke om en parkeringsklage.

Så prøver vi å holde oss til humor, og ikke la det skli helt ut. Det har vi andre tråder til.

Jeg beklager at jeg gikk off-topic men forumet er lenge siden forgiftet med folk som elsker å gjør narr av andre.
Du vet det selv.
Noe som få av de tør å gjør når de står i fire øyner med andre mennesker.
Det skulle bli lov å "forsvare" seg lit noen ganger.
Eller skulle jeg bruke samme jakte teknikk? (retorisk spørsmål)

Gleder meg til neste jul med nedstenging.
maskXmas.jpeg

Her er svaret ditt i "Et "lite" sammendrag.
Det handler mest om trender og utvikling, ikke om en parkeringsklage.

Takk for en grundig utdyping. Jeg vil også påpeke at dette er humortråden og at det ikke er sikker at tilfeldige sleivspark er ment som kritikk eller spørsmål. Jeg kan til min forrige post bekrefte at det ikke var et personangrep på deg eller dine ytringer. Ei heller inneholdt det noen spørsmål som jeg forventet at du skulle bruke tid på å besvare.

Jeg beklager at jeg gikk off-topic men forumet er lenge siden forgiftet med folk som elsker å gjør narr av andre.
Du vet det selv.
Noe som få av de tør å gjør når de står i fire øyner med andre mennesker.
Det skulle bli lov å "forsvare" seg lit noen ganger.
Eller skulle jeg bruke samme jakte teknikk? (retorisk spørsmål)

Synd at du opplever tidssonen som forgiftet. Jeg deler heldigvis ikke den oppfatningen. Da ville jeg sannsynligvis droppet å bruke tid her inne. Siden det var mitt innlegg som var dråpen som fikk det til å renne over for deg denne gangen velger jeg å beklage min famøse og ubetenksomme formulering. Det var overhode ingen forsøk på å gjøre narr av deg. Som en tilleggsopplysning kan jeg nevne at jeg ikke stilte et retorisk spørsmål i mitt innlegg hvis du tolket det slik at jeg er på jakt etter deg.

Takk for en grundig utdyping. Jeg vil også påpeke at dette er humortråden og at det ikke er sikker at tilfeldige sleivspark er ment som kritikk eller spørsmål. Jeg kan til min forrige post bekrefte at det ikke var et personangrep på deg eller dine ytringer. Ei heller inneholdt det noen spørsmål som jeg forventet at du skulle bruke tid på å besvare.

Synd at du opplever tidssonen som forgiftet. Jeg deler heldigvis ikke den oppfatningen. Da ville jeg sannsynligvis droppet å bruke tid her inne. Siden det var mitt innlegg som var dråpen som fikk det til å renne over for deg denne gangen velger jeg å beklage min famøse og ubetenksomme formulering. Det var overhode ingen forsøk på å gjøre narr av deg. Som en tilleggsopplysning kan jeg nevne at jeg ikke stilte et retorisk spørsmål i mitt innlegg hvis du tolket det slik at jeg er på jakt etter deg.

Helt OK og vel forstått TomB.
Da må jeg bare si takk for din forklaring.
Jeg refererte meg til en del kommentarer jeg har opplevd over årene på forumet og det var ikke helt ment for å sette deg i grillestolen.
For min del er jeg ikke den type som gir seg så lett på noe og derfor har jeg tatt pauser fra forumet men var bestandig tilbake.
Mine meninger tilpasser seg ikke de fleste men helt ærlig, kommer jeg ikke her for å bli den mest populær hannen på gården.