Humortråden

Det som undrer meg med disse konspirasjonsteoriene er - so what? Om han er Castros biologiske sønn eller ikke er vel en sak mellom ham og hans foreldre (og muligens Fidel Castro). Dette er bare et forsøk på å skitne til debatten med hurr-durr kommunistsønn. Ta ham på politikken hans og hva han gjør/ikke gjør, ikke hvem mora pulte på 70-tallet.
 
1695898770047.png
 
Det som undrer meg med disse konspirasjonsteoriene er - so what? Om han er Castros biologiske sønn eller ikke er vel en sak mellom ham og hans foreldre (og muligens Fidel Castro). Dette er bare et forsøk på å skitne til debatten med hurr-durr kommunistsønn. Ta ham på politikken hans og hva han gjør/ikke gjør, ikke hvem mora pulte på 70-tallet.
Hvor er "konspirasjonen" i noe sånn, er det man burde virkelig spørre seg om.
Er det en konspirasjon å få barn i sidesprang? Ikke som jeg vet.

Og om verdig kritikk...
Ikke så lenge siden var Justin Trudeau med andre, ute å hyle en tidligere soldat fra Waffen-SS Galicia. Men er dette noe som tilhører et tråd om vits og satyr?
Eller er det noe mange har lyst til å dempe ned?

Det som er helt sykt, er hvordan klovnene kommer ut av skuffen sin, så snart de leser noe de ikke liker, og føler seg påbudt til å diskreditere andre med det tvilsomt "konspirasjonsteori" uttrykk, for å gi seg en klapp på skulderen.
Sosial Justice Warriors liksom.
Noe som faktisk ikke er nytt på forumet.
 
Hvor er "konspirasjonen" i noe sånn, er det man burde virkelig spørre seg om.
Er det en konspirasjon å få barn i sidesprang? Ikke som jeg vet.

Og om verdig kritikk...
Ikke så lenge siden var Justin Trudeau med andre, ute å hyle en tidligere soldat fra Waffen-SS Galicia. Men er dette noe som tilhører et tråd om vits og satyr?
Eller er det noe mange har lyst til å dempe ned?

Det som er helt sykt, er hvordan klovnene kommer ut av skuffen sin, så snart de leser noe de ikke liker, og føler seg påbudt til å diskreditere andre med det tvilsomt "konspirasjonsteori" uttrykk, for å gi seg en klapp på skulderen.
Sosial Justice Warriors liksom.
Noe som faktisk ikke er nytt på forumet.
Problemet mitt her med denne "humoren" om en persons "tilknytning" til noen andre er at det kan og vil skapes som en halvsannhet/sannhet til en annen halvhjerne og da har du det gående med den personen "er alt som er feil med landet" osv. Som å slenge ut et rykte på "Ola" i nabobygda og gi det næring.
Men har du klart å bestemme deg om Trudeau er en fascist eller kommunist? litt vanskelig å forstå ut fra de siste postene her inne.
Så får jeg bare ta med meg klovne-komplimentet ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: krille
Problemet mitt her med denne "humoren" om en persons "tilknytning" til noen andre er at det kan og vil skapes som en halvsannhet/sannhet til en annen halvhjerne og da har du det gående med den personen "er alt som er feil med landet" osv. Som å slenge ut et rykte på "Ola" i nabobygda og gi det næring.
Men har du klart å bestemme deg om Trudeau er en fascist eller kommunist? litt vanskelig å forstå ut fra de siste postene her inne.
Så får jeg bare ta med meg klovne-komplimentet ;)
Hva jeg tenker om Trudeau er ikke relevant.
Kollektivistene finner hverandre. Det burde du vite, klovn eller ikke.
 
Hva jeg tenker om Trudeau er ikke relevant.
Kollektivistene finner hverandre. Det burde du vite, klovn eller ikke.
Dette er så himla usaklig og fjernt fra konspirasjonsteorier om Justin Trudeaus opphav at det er til å bli smått svimmel av. Menmen, ingenting av dette er humor uansett hvordan man snur og vender på det, så jeg tror jeg melder meg ut.
 
  • Haha
Reaksjoner: Hammerfjord