Humortråden

Ser ikke ut som Mímir Kristjánsson i Rødt blir støttemedlem her inne med det første :mrgreen:

844CA125-B4A1-4BA9-8D2A-B7E4BBB7479A.jpeg
 
masse bøker av Karl Marx?, såvidt meg bekjent har han forfattet 2 stk. Det kommunistiske manifest og Das Kapital.
Men, vi kan være sikre på å slippe hans frustrasjoner for ikke nå komme gjennom nåløyet hos en viss sjappe i nedre slottsgate/karl johan
 
Redigert:
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Tannhjulet og Grendel
masse bøker av Karl Marx?, såvidt meg bekjent har han forfattet 2 stk. Det kommunistiske manifest og Das Kapital.
Men, vi kan være sikre på å slippe hans frustrasjoner for ikke nå komme gjennom nåløyet hos en viss sjappe i nedre slottsgate/karl johan

Det kan jo være at han har flere av samme bok.

8- )
 
masse bøker av Karl Marx?, såvidt meg bekjent har han forfattet 2 stk. Det kommunistiske manifest og Das Kapital.
Men, vi kan være sikre på å slippe hans frustrasjoner for ikke nå komme gjennom nåløyet hos en viss sjappe i nedre slottsgate/karl johan

Det kan jo være at han har flere av samme bok.

8- )

Ja. Han er litt som en Paneristi, men i stedet for klokker har han en haug med like bøker. :mrgreen:
 
Ja, det kan jeg skjønne at du er Sofie, men trodde det var kokainens force å bidra i slike situasjoner?
1677132657656.png

Her har du vel kjøpt ditt eget mel, og sådd på høsten - eller hva passende uttrykk heter i dine kretser:)
 
Redigert: