Humortråden

1 meter i Egersund er ikke som andre metere..."Tettpakket med folk under åpningen av Julebyen Egersund når Bent Høie åpnet julebyen"

0f4566dd-5dbb-4ba7-bec9-8fad0c5cf54e
 
1 meter i Egersund er ikke som andre metere..."Tettpakket med folk under åpningen av Julebyen Egersund når Bent Høie åpnet julebyen"

0f4566dd-5dbb-4ba7-bec9-8fad0c5cf54e
Den tidligere helseministereren går ihvertfall foran som et godt eksempel. Litt opp i høyden og en god meter ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
I det vi kom opp på 35.000 fot gikk jeg en tur på flytoalettet for å kaste en tomflaske og en overflødig gaffel i do. Heldigvis ble jeg oppmerksom på dette informative oppslaget i siste liten. Jeg passet på å varsle kollegaen min også. Han sto i kø bak meg for å kaste tannbørsten sin.
FFC716D0-C403-499C-BA65-5706CD04C1CC.jpeg
 
I det vi kom opp på 35.000 fot gikk jeg en tur på flytoalettet for å kaste en tomflaske og en overflødig gaffel i do. Heldigvis ble jeg oppmerksom på dette informative oppslaget i siste liten. Jeg passet på å varsle kollegaen min også. Han sto i kø bak meg for å kaste tannbørsten sin.Vis vedlegg 272525
Der snakker vi finfin produktplassering! Også viktig å ikke kaste okularene i do
 
  • Haha
Reaksjoner: SantaMonica