Humortråden

Det er trist å se at dagens generasjon har så lite verktøykunnskap at produsentene må inkludere helt elementære ting i bruksanvisningen.

the-truth-and-nothing-but-the-truth-40-photos-23.jpg
 
Denne saken fra Nettavisen tror jeg kvalifiserer for denne tråden nærmest utelukkende på grunn av et kommentarfelt i verdensklassen.

Det må bli slutt på å riste på hodet av en dress eller drakt til 60.000 kroner og en Jaeger LeCoultre klokke til 150.000kr, sier Nedal i en kommentar til Nettavisen.

Clickbait og brannfakler? Nei det driver da ikke seriøse medier med.
Åretstrolling.PNG
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Han glemte denne spezialen for charterturister:
10. Husk å ta av deg skoene slik at alle rundt deg også kan nyte tåfisen din. Det skal ikke så mange til før hele flyet stinker tåfis, så få gjerne noen andre med deg også.

Unngå dusjen uken før avreise.
Jeg har sittet ved siden av han.

8
 
Hehe...denne var ganske morsom og absolutt spot on på noen av punktene. Særlig den med prioritert boarding. Men, totalt sett er absolutt ikke nordmenn verre enn folk flest fra "resten av verden". Muligens har ikke artikkelforfatteren reist mye utenfor Europa. Skal ikke stigmatisere land/verdensdeler her, men kan understreke at det finnes verre eksempler enn nordmenn på fly. Mye verre.
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet og Grendel
Unngå dusjen uken før avreise.
Jeg har sittet ved siden av han.

8
Satt ved siden av en slik en gang, godt innrøykt og ikke nevneverdig vasket på en stund. København-Bergen ble en lang tur...
Hadde en på samme rad, på andre siden av midtgangen, som likte boken han leste alt for godt (var noe 50 shades greier) der han helt tydelig brukte alle triksene i boken for å skjule ereksjon. Voksen kar som reiste med barn, for øvrig barbeint.