Humortråden

Det er personrettet reklame, bygget på digitale spor ;)

Det tviler jeg på, ettersom jeg får opp reklame for damekjoler. Jeg har IKKE surfet på slikt. Ikke klær i det hele tatt. Kanskje det var et hint om at jeg burde....

8
 
Ja, og fruen til @Bezel ser sikkert på "rampete piker" ;)

Hadde jeg hatt skumle søkevaner hadde jeg ikke kringkastet det på åpent forum. Forstår ikke hvorfor disse annonsene dukker opp sammen med annonser for fiskeutstyr. Hadde jeg søkt daglig på "hvordan få snøret i bånn med rampete burugler " så hadde det vært grunnlag for den direkte markedsføringen. Tror ikke fruen har søkt på det heller, men hvem kan være sikker på noe - noensinne.
 
Redigert:
Hade jeg hatt skumle søkevaner hadde jeg ikke kringkastet det på åpent forum. Forstår ikke hvorfor disse annonsene dukker opp sammen med annonser for fiskeutstyr. Hadde jeg søkt daglig på "hvordan få snøret i bånn med rampete burugler " så hadde det vært grunnlag for den direkte markedsføringen. Tror ikke fruen har søkt på det heller, men hvem kan være sikker på noe - noensinne.

Haha! Jeg tror ikke det altså. Men at nettreklame er helt tilfeldig har jeg vanskelig for å tro. Det er vel trolig utslag av noe mer uskyldig enn "skumle søkevaner" eller søk på "burugler" - kanskje har du klikket deg inn på en nyhetssak om Kim Kardashian e.l.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bezel
Haha! Jeg tror ikke det altså. Men at nettreklame er helt tilfeldig har jeg vanskelig for å tro. Det er vel trolig utslag av noe mer uskyldig enn "skumle søkevaner" eller søk på "burugler" - kanskje har du klikket deg inn på en nyhetssak om Kim Kardashian e.l.
Kardashian? Jeg er ikke pervo heller.......
 
Jeg klager ikke over bannerannonsene, synes de er flotte å se på :D

IMG_2584.JPG