Hjelp til å spotte Rolex

Og der var den på insta...

Hehe, kult :p Her var det pekt på ganske mye ja.


Igjen, tusen takk til alle som har tatt bryet med å se og skrive her. Det har reddet meg fra et skikkelig bomkjøp. Når man får vite alt som ikke stemmer med klokken ser man det med en gang. Men når jeg stod der med klokka i hånda og skal avgjøre på stående fot om jeg skulle ha den eller ikke så jeg ingen av disse tingene. Jeg har det med å stole på folk og tenker det beste helt til det motsatte er bevist. Fikk en lærepenge i dag.

Jeg legger ved de to andre bildene jeg tok av klokken i tilfelle de har fanget opp noe mer med tanke på vinkel og lys.

T7YaYp6.jpg


H4qwexo.jpg


7iKGu1L.jpg
 
Har ikke Rolex logo for fete bokstaver? Enig med Willy, går i meg selv og skal i fremtiden studere smådetaljer bedre. Alle feil er jo lett synlig, flaut.
Igjen takk til TS ;)
 
Redigert:
det som også er spooky er at det er et tilsynelatende ekte serienummer... hvis man søker på det, kommer det opp at klokken er produsert i 2007
 
det som også er spooky er at det er et tilsynelatende ekte serienummer... hvis man søker på det, kommer det opp at klokken er produsert i 2007

Veldig vanlig, de bruker en original som mal og ofte det serienr. på den klokken de har brukt, også står det samme serienummeret på tusenvis av fakes. Samme med Panerai. Må være kjipt å eie den ene som er original i det virrvarret.