Smak og behag er som alltid et stort og vanskelig tema,- men innen Paneristi kretser sies det at 359'en har en "dirty dial".
Berre så du veit det...![]()
Valget er tatt.
Valget stod mellom 312 / 320 / 359.
Smak og behag er som alltid et stort og vanskelig tema,- men innen Paneristi kretser sies det at 359'en har en "dirty dial".
Berre så du veit det...![]()
Valget er tatt.
Valget stod mellom 312 / 320 / 359.
Er det Tudor samt noe annet som er på vei.... ut...? Selv hadde jeg min bb i to eller tre uker tror jeg... En deilig klokke... prioriteringer... prioriteringer... prioritering![]()
Valget stod mellom en 312, 320 eller en 359. 312 hadde jeg eid før og jeg hadde lyst å prøve noe nytt. Ble aldri enig med meg selv angående 359. Var den litt kul, eller ble det litt feil med den skiven den har.
Jeg endte opp med en 320 etter en av goodguyene her på forumet forbarmet seg over meg og tilbydde meg å kjøpe hans panerai. Dette er jeg evig takknemlig for, nå sitter her meget fornøyd med en 320 på armen.
![]()
Supert! Gratulerer! Har jo denne selv og er svært fornøyd!
ang. explorer... har du kortids-hukommelse?
"Explorer II gikk fort, den var ikke liksom ikke helt meg. Tror en Explorer I ville passet bedre. " -Yallaboy
"Skal jeg ha Rolex igjen så blir det definitivt en Explorer II igjen, men da uten at dette går på bekostning av en Panerai." -Yallaboy
Et fornuftig valg! Gratulerer!
Ja, det er noe "feil" med skiven på 359![]()
Enig. 359 er rett og slett for "dirty"... Og også derav navnet..
HÆ ?
forklar, er det tallene på hver time eller sandwich bakgrunnen i "latte" farge som gjør den "dirty", mobber dere
359'n mer nå så flipper jeg min raskt som fy og kjøper 12-15 Invicta'er istedet.
(hvis ikke 2nd hand markedet for 359 nå er ødelagt 4 ever)
Nei nå står ikke vær'a til påske, det er takken for det n' har igjen .
Altså.....
Min PAM88 er helblank og er den enkleste kassa å holde fri fra riper noensinne. Litt Cape Cod gjør susen.
Klokkene mine som er børstet er vesentlig vanskeligere å holde ripefrie.
Her må det være fordommer ute og går?