Hjelp! Hulk eller Daytona Panda?

Selge hulken eller spare til daytona?

  • Selge hulken, mellomlegg og kjøpe daytona panda

    Stemmer: 12 21,8%
  • Beholde hulken

    Stemmer: 8 14,5%
  • Heller spar og kjøp daytona panda

    Stemmer: 35 63,6%

  • Antall stemmer
    55
Jeg må vel ta den lange veien å spare opp. Er redd for at prisen stiger mer på daytonaen.

Ville du ha valgt 116500 som har blitt discontinued eller den nye 126500 som kom ut i år?
Personlig er det en prinsippsak for meg å ikke kjøpe til over retail. Men hvis det er alternativet så tror jeg kanskje tiden er inne for å kjøpe nå, ser ikke for meg at akkurat Panda-Dayota i stål kommer til å droppe så mye lavere enn det vi ser nå. Jeg er en av de som synes den "gamle" modellen er penere enn den nye. Men jeg har aldri sett den nye annet enn på bilder. Selv har jeg en 126508 i bestilling men den er ettersom jeg har forstått ikke helt lik stålmodellene mtp skiven under bezel. I tillegg kan man vel anta at når de nye modellene treffer gribbene på gråmarkedet vil de antagelig bli priset fullstendig ut av alle proposjoner en god stund.

Konklusjonen min: kjøp 116500 nå hvis du ikke er så priviligert at du kan kjøpe over disk. Men prøv å beholde hulken hvis du kan :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Watchyourtime
Hvis du kunne valgt en? Hvilket hadde det vært?
Hvis du har mulighet til å eie begge to ville jeg prøvd på det. Begge klokkene er helt fantastiske:) jeg ville ikke kjøpt noen av de til «bruktpris».
 

Vedlegg

  • IMG_2939.jpeg
    IMG_2939.jpeg
    186,3 KB · Visninger: 0
Personlig er det en prinsippsak for meg å ikke kjøpe til over retail. Men hvis det er alternativet så tror jeg kanskje tiden er inne for å kjøpe nå, ser ikke for meg at akkurat Panda-Dayota i stål kommer til å droppe så mye lavere enn det vi ser nå. Jeg er en av de som synes den "gamle" modellen er penere enn den nye. Men jeg har aldri sett den nye annet enn på bilder. Selv har jeg en 126508 i bestilling men den er ettersom jeg har forstått ikke helt lik stålmodellene mtp skiven under bezel. I tillegg kan man vel anta at når de nye modellene treffer gribbene på gråmarkedet vil de antagelig bli priset fullstendig ut av alle proposjoner en god stund.

Konklusjonen min: kjøp 116500 nå hvis du ikke er så priviligert at du kan kjøpe over disk. Men prøv å beholde hulken hvis du kan :)
Hvordan blir man priviligert til å kjøpe over disken? Tror du prisen på daytona panda går oppover eller skal det fortsatt litt ned? Jeg synes om den gamle modellen 116500 og det er den jeg ser etter.
 
Holder en liten knapp på 116500, men om du har mulighet og tålmodighet så ville jeg gått for begge. De utfyller hverandre veldig bra. Personlig, om jeg måtte selge alt og kun sitte igjen med en klokke så hadde jeg blitt OWG med 116500…
 
Hvordan blir man priviligert til å kjøpe over disken? Tror du prisen på daytona panda går oppover eller skal det fortsatt litt ned? Jeg synes om den gamle modellen 116500 og det er den jeg ser etter.
Å bruke avsindig mye penger hos en AD er vel i praksis den eneste måten man kan få den muligheten. Med mindre man har gode kontakter hos AD ;) jeg tror ikke 116500 skal opp igjen, når den nye 12-serien blir mer tilgjengelig tror jeg den vil legge seg litt høyere og den "gamle" bli liggende omtrent der den er nå. Jeg ser ikke for meg den blir så mye dyrere - eller billigere for dem saks skyld. Det ser ut som Hulk og Panda er de modellene som holder best verdi sammen med Pepsi.
 
  • Liker
Reaksjoner: Watchyourtime