Hjelp! Hulk eller Daytona Panda?

Selge hulken eller spare til daytona?

  • Selge hulken, mellomlegg og kjøpe daytona panda

    Stemmer: 12 21,8%
  • Beholde hulken

    Stemmer: 8 14,5%
  • Heller spar og kjøp daytona panda

    Stemmer: 35 63,6%

  • Antall stemmer
    55
Medlem
2. sep. 2013
Innlegg
8
Jeg har en Rolex submariner 116610LV "Hulk" og har lyst på Rolex daytona 116500 "Panda".

Jeg kjøpte hulken i 2016 når jeg gikk på urmaker skolen, og har hatt den siden. Den har høy affeksjonsverdi.

Føler Rolex daytona panda er en drømme klokke som jeg har hatt lenge lyst på.

Hva ville dere gjort? Hjelp meg til å bestemme.
 
Redigert:
Selg 116610LV. Kjøp Daytona'n du vil ha.

Hvis du deretter angrer på at du solgte 116610LV, så er det jo lærdom i det også.

watch-club-rolex-submariner-date-rolex-warranty-to-2023-ref-116610lv-year-2018-14604-14604-wb.png8.jpg
 
Redigert:
Dette er enkelt. ;)
Om du får lov til å bestille en ny Daytona så gjør det, om du må kjøpe denne til idiotpris på brukten - glem det.
Det tar sikkert ett par år før en ny Daytona kan leveres og da har du kanskje gått lei av Hulken, eller du har spart opp nok til å beholde begge.
 
Dette er enkelt. ;)
Om du får lov til å bestille en ny Daytona så gjør det, om du må kjøpe denne til idiotpris på brukten - glem det.
Det tar sikkert ett par år før en ny Daytona kan leveres og da har du kanskje gått lei av Hulken, eller du har spart opp nok til å beholde begge.
Trådens mest rasjonelle og logiske svar.
 
  • Liker
Reaksjoner: Watchyourtime og Gin
Inget illa menat men det är lite kul att en person som är utbildad till urmakare. Frågar om råd om en Sub och en Daytona på Tidssonen efter 10 år i dvale klockan 04.44. Vad i helsike är det som sker egentligen…
 
Inget illa menat men det är lite kul att en person som är utbildad till urmakare. Frågar om råd om en Sub och en Daytona på Tidssonen efter 10 år i dvale klockan 04.44. Vad i helsike är det som sker egentligen…
Kan ikke en urmaker stille et spørsmål som har med alt annet en urmaker fag å gjøre? Er det et krav på at man skal være aktiv i forumet hele tiden? Litt rart å spørre om akkurat klokkeslett man publiserer noe. Jobber du for myndighetene?
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: holmby og GrimReaper
Kan ikke en urmaker stille et spørsmål som har med alt annet en urmaker fag å gjøre? Er det et krav på at man skal være aktiv i forumet hele tiden? Litt rart å spørre om akkurat klokkeslett man publiserer noe. Jobber du for myndighetene?
Kunne ikke vært mer enig. Det er fullstendig irrelevant. Har du bestemt forresten?:)
 
Kunne ikke vært mer enig. Det er fullstendig irrelevant. Har du bestemt forresten?:)
Jeg må vel ta den lange veien å spare opp. Er redd for at prisen stiger mer på daytonaen.

Ville du ha valgt 116500 som har blitt discontinued eller den nye 126500 som kom ut i år?
 
Kan ikke en urmaker stille et spørsmål som har med alt annet en urmaker fag å gjøre? Er det et krav på at man skal være aktiv i forumet hele tiden? Litt rart å spørre om akkurat klokkeslett man publiserer noe. Jobber du for myndighetene?
Du får tolka det hur du vill! Men jag tycker bara omständigheterna var lite kul och jag var ironisk på din bekostnad…