Heuer Flyback Luftforsvaret

Noen som vet om det finnes noen av disse for salg nå? Evt. noen her som vil selge sin? Jeg flyr jo tross alt norske militærhistorisk signifikante fly, og trenger noe passende på armen :)
 
Noen som vet om det finnes noen av disse for salg nå? Evt. noen her som vil selge sin? Jeg flyr jo tross alt norske militærhistorisk signifikante fly, og trenger noe passende på armen :)

Jeg jobber i Kampflyprogrammet, trenger derfor noe å erte disse jagerpilotene med. ;)

Men ok, @semmern. Jeg stiller bak deg i køen, helt klart!
 
Redigert av en moderator:

Jeg har lest den Jarl, veldig fin blogg! :)

Jeg har nettopp fått tak i min Luftforsvaret, og den øker 7-8 minutter i døgnet. Noen forslag på hvor jeg burde (evt. ikke burde) levere den til en overhaling?

Startet med en arvet Camaro, har nå fått en fin liten Heuer-famile her :)

IMG_1682_zpsa90a6c2d.jpg
 
Jeg har lest den Jarl, veldig fin blogg! :)

Jeg har nettopp fått tak i min Luftforsvaret, og den øker 7-8 minutter i døgnet. Noen forslag på hvor jeg burde (evt. ikke burde) levere den til en overhaling?

Startet med en arvet Camaro, har nå fått en fin liten Heuer-famile her :)

IMG_1682_zpsa90a6c2d.jpg

Hei, jeg brukte Richard Askham i England. Glimrende fyr som vet hva han gjør.

Sjekk denne posten på siden hans: http://thewatchspotblog.com/?p=922

Det er service på min Luftforsvaret Heuer.

Mvh
Jarl
 
  • Liker
Reaksjoner: chrgod
  • Liker
Reaksjoner: andres
semmern er kanskje den mest verdige Heuer Luftforsvaret-brukeren her inne :)

Den bør få mulighet til å se ned på vårt vakre land bak et cockpitvindu. Den bør få muligheten til å reise landet og europa rundt sittende på armen til en kar som har en cockpit som arbeidsplass.

Syns jeg, hvertfall :D
Skjønner godt at det er VANSKELIG å kvitte seg med en sånn!
 
Det vi trenger (og som har vært nevnt tidligere) er jo en Heuer Luftforsvaret GTG :D

Få alle på ett bord. Det blir et fint gruppebilde.
 
  • Liker
Reaksjoner: iron-man