Heuer 1000

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er vel dessverre slike barneklokker som ødelegger min feeling for TH. Men som nevnt så har de mye fint og, med god kvalitet.
CAZ101J.FT8027-2017-fond-noir-1.jpg
TAG-Heuer-Formula-1-CR7-Cristiano-Ronaldo.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg vil nok si at om du får 3-5 laken for den, så selg!
En quartz-klokke er en dårlig innviistering.


Prøv og legg den ut som auksjon på Klokkeriet. Ryktene sier at quartz er hett der. Utropspris ca. 3500.

8
 
Stadig noen som spør etter Heuer 1000 på Klokkeriet, da helst i gull-farge (Wolf of Wall-street), men du får nok solgt.
 
Jeg vil nok si at om du får 3-5 laken for den, så selg!
En quartz-klokke er en dårlig innviistering.


Prøv og legg den ut som auksjon på Klokkeriet. Ryktene sier at quartz er hett der. Utropspris ca. 3500.

8
Godt denne klokken er solgt, og at posten er gammel. For du har tydeligvis 0 peiling på Heuer og verdi.....
 
Heuer 980.006 går for mellom 10-20k i dagens marked, avhengig av tilstand og om den er komplett. En strøken komplett får du garantert 20k for (iallfall utenlands) og kanskje 16-17 i Norge. En pen normal slitasje får du 12k for i Norge.
 
Heuer 980.006 går for mellom 10-20k i dagens marked, avhengig av tilstand og om den er komplett. En strøken komplett får du garantert 20k for (iallfall utenlands) og kanskje 16-17 i Norge. En pen normal slitasje får du 12k for i Norge.

Jeg vet ikke hvor du får priser fra, men selv bruker jeg avsluttede auksjoner på eBay.

ED56DA94-19C0-41C8-A6A5-2EA2225EAA4B.jpeg


Her har en tilsvarende quarts Heuer med monnin kasse solgt nylig for rett over 5000kr
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Jeg vet ikke hvor du får priser fra, men selv bruker jeg avsluttede auksjoner på eBay.

Vis vedlegg 155881

Her har en tilsvarende quarts Heuer med monnin kasse solgt nylig for rett over 5000kr
Der ser man, du eier jo ikke kunnskap på Heuer. Det der er en 980.021, jeg snakket om 980.006. Seriøst er du virkelig så borte? tror du det er samme verdi på en vintage Rolex two tone som en vintage Rolex stål. Er ganske store forksjeller, samme er det også i Heuer verden. 980.006 ble produsert mye mindre av, og er en mye mer verdifull utgave.
Bedreviter som ikke kan bedre....
 
  • Liker
Reaksjoner: OBJ
Vis meg en nylig solgt klokke til de fantasiprisene du snakker om da :rolleyes:

Ellers er det jo bare vissvass
Lær deg litt research, før du prater sprøyt om noe du ikke kan. Her er versjoner som ikke engang er veldig god utvendig tilstand.
En i bedre tilstand vil ligge på 1400-1500++USD

1200 USD og solgt(ikke engang original lenke fulgte med...)

Da lærte du noe i dag også gutt....

159401
159402
 
Se her ja, hadde du vært like konstruktiv i ditt første innlegg i tråden hadde den tatt en helt annen retning med en gang:) Takk for leksjonen og tilbudet.
Ingen problem, Heuer Quartz i 844 modellene og Automatisk. Har begge økt helt vilt de siste årene i pris, veldig populære blitt utenlands. Men også i Norge, ligger høyt også her for rett modell. Utenlands nå kan man nesten ikke finne en automatisk 844 i god stand under 20.000kr, noen må du helt opp på 35-45k for mer sjeldne utgaver.
 
Lær deg litt research, før du prater sprøyt om noe du ikke kan. Her er versjoner som ikke engang er veldig god utvendig tilstand.
En i bedre tilstand vil ligge på 1400-1500++USD

1200 USD og solgt(ikke engang original lenke fulgte med...)

Da lærte du noe i dag også gutt....

Vis vedlegg 159401Vis vedlegg 159402
Gratulerer med klar førsteplass i årets missekåring av bad attitude o_O
 
Status
Stengt for ytterligere svar.