Allerede solgt en av mine for 15000kr nå i sommer, gikk ganske raskt. Tidene endrer seg, en Rolex sub stål fikk du for et tiår tilbake kastet etter deg for halve prisen av nå.Lykke til.
Allerede solgt en av mine for 15000kr nå i sommer, gikk ganske raskt. Tidene endrer seg, en Rolex sub stål fikk du for et tiår tilbake kastet etter deg for halve prisen av nå.Lykke til.
Poenget er folk som ikke kan et merke, men poster feil opplysninger. Kan heller være stille, uten å komme med feil info.
Lær deg litt research, før du prater sprøyt om noe du ikke kan. Her er versjoner som ikke engang er veldig god utvendig tilstand.Vis meg en nylig solgt klokke til de fantasiprisene du snakker om da
Ellers er det jo bare vissvass
Bare spør om du lurer på noe mer, kan sikkert svare deg på det meste om Heuer. Du trenger jo litt hjelp ser jeg...Fremdeles ikke overbevist, håper en annen batteri Tag Heuer samler også kan komme med et innspill.
Bare spør om du lurer på noe mer, kan sikkert svare deg på det meste om Heuer. Du trenger jo litt hjelp ser jeg...![]()
Ingen problem, Heuer Quartz i 844 modellene og Automatisk. Har begge økt helt vilt de siste årene i pris, veldig populære blitt utenlands. Men også i Norge, ligger høyt også her for rett modell. Utenlands nå kan man nesten ikke finne en automatisk 844 i god stand under 20.000kr, noen må du helt opp på 35-45k for mer sjeldne utgaver.Se her ja, hadde du vært like konstruktiv i ditt første innlegg i tråden hadde den tatt en helt annen retning med en gangTakk for leksjonen og tilbudet.
Gratulerer med klar førsteplass i årets missekåring av bad attitudeLær deg litt research, før du prater sprøyt om noe du ikke kan. Her er versjoner som ikke engang er veldig god utvendig tilstand.
En i bedre tilstand vil ligge på 1400-1500++USD
1200 USD og solgt(ikke engang original lenke fulgte med...)
Da lærte du noe i dag også gutt....
Vis vedlegg 159401Vis vedlegg 159402
Kongemelding fra en såkalt Expert. Du trenger nok ingen hjelp for å definere fasit. Lykke til.Bare spør om du lurer på noe mer, kan sikkert svare deg på det meste om Heuer. Du trenger jo litt hjelp ser jeg...![]()
Så du betaler aldri toll/mva på ting, så da kommer du til 8500kr?....(950USD trukket fra ditt kort = 8902kr, bare til info)Her har du en nyservet som er bumpet fra USD 1495 og ned til USD 950, dvs til ca kr 8 500, fortsatt ikke solgt.
Ikke lenke, men original Heuer tropic strap, og ser ut som om i god stand. Men er på ingen måte ekspert. For alt jeg vet er lenken verdt en formue...
![]()
FS: Heuer 980.006 vintage 41mm Diver SERVICED + Pressure...
Price: $1495 includes insurance, shipping, and PP fees. Eingram141@gmail.com Brief History: Heuer made world class chronographs in the 60s and 70s but the company was in financial decline when cheap quartz movements became common and demand was high for reliable and moderately priced (compared...forums.watchuseek.com
Så du betaler aldri toll/mva på ting, så da kommer du til 8500kr?....(950USD trukket fra ditt kort = 8902kr, bare til info)
Og om du klarer å lese, se på baksiden av klokken. Uoriginalt baklokk, noe som dropper verdien radikalt. Annonse sier 980.006, baklokket sier 980.007. Kanskje få med deg litt detaljer, men du er tydelig en med liten kompetanse på disse
PS! Lenkeverdi original jubilee med Heuer lås ca 2500-3000kr.
..............
Syns denne passer bra her TomKongemelding fra en såkalt Expert. Du trenger nok ingen hjelp for å definere fasit. Lykke til.![]()