Hermès

20230614_114610.jpg

Mulig dette er å banne i den horologiske kirken - men Hermes er da vitterlig mer enn H08 i alle sine varianter? Selv er jeg litt nysgjerrig på Cape Cod :oops: (automatisk, selvsagt) ;) - som et alternativ til en Tank eller en enkel Reverso. Noe med erfaringer?

• Liker
Reaksjoner: mph90
Mulig dette er å banne i den horologiske kirken - men Hermes er da vitterlig mer enn H08 i alle sine varianter? Selv er jeg litt nysgjerrig på Cape Cod :oops: (automatisk, selvsagt) ;) - som et alternativ til en Tank eller en enkel Reverso. Noe med erfaringer?
Ikke annen erfaring enn at jeg har prøvd den på i butikken for å teste størrelsen. Det er et par utgåtte modeller jeg kunne tenkt meg - de dukker opp på C24 innimellom.
1704911758480.png
1704911766938.png

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Costanza76
Kommer litt sent til festen, men har virkelig fått opp øynene for h08, men litt usikker på størrelsen ettersom jeg aldri har prøvd den. ca. 16,5 cm flate håndledd her. Har lest noen som synes den bærer stort. Hva er deres tanker?
Skal holde litt utkikk på bruktmarkedet.
Med tanke på hva som kan være lurt å kjøpe. Hvor mye koster en lenke og hva koster en rem, om skulle kjøpe dette separat i ettertid?

Redigert: