Har fått tidenes bytteforslag

Fikk et ganske bra tilbud når jeg skulle selge en Vespa scooter. Det var en som var veldig interessert i scooteren, og var villig til å bytte den mot 180 000 paintball kuler av meget høy kvalitet. Kulene var oppbevart i kasser som igjen sto på MEDFØLGENDE europaller, som igjen var av meget høy kvalitet. Frakt fra stavanger-traktene måtte jeg stå for selv....personen var tydeligvis under den tro om at alle nordmenn eier et paintballgevær:confused:

Så hvis det er noen av dere TSere som har lyst på 179 500 paintball kuler er det bare å ta kontakt, men europallene må returneres etter frakt......hehehe :D

:p

Veldig bra. hehe.

I den anledning vil jeg gjerne annonsere at jeg har et 70l jewel selksapskvarie som jeg lett bytter i en seiko, orient, certina, klokkeboks, reiseetui you name it.

Rameser gjerne opp mer.

Klatresele - nesten ubruk
Klatresko - betydelig mere brukt
BBJ gi - hvit størrelse large
Defekt oppvaskmaskin.
Slitent barnesete 3 år.

Nei nå orker jeg ikke mer. Du som sliter med å bli kvitt klokka de. Kom og hent noe drit i kjellern min:p

Jeg har på ekte blitt hektet på akvarium (igjen) så om noen vil bytte med meg så bytter jeg gjerne (nesten) alle klokkene mine i akvarium. Bergen
Tøft, jeg stemmer ja til å putte alle klokkene dine i akvarium. Trenden kommer tilbake! :love:
IMG_0378.jpeg

• Haha
Reaksjoner: Kruttskjegg
Jeg har skjønt på både samboer og nære venner at dette ikke er så spennende å høre om. Men dere er jo noen nerder, så jeg tillater meg å dele litt av akvarie-fascinasjonen min.

Innenfor hobbyen så er det noe som heter aquascaping. I følge wikipedia: "Aquascaping is the craft of arranging aquatic plants, as well as rocks, stones, cavework, or driftwood, in an aesthetically pleasing manner within an aquarium—in effect, gardening under water."

Det handler altså om å lage estetisk vakre undervanns verdener, der fisken omtrent spiller en bi rolle. Dette kan gjøres på uendelig mange måter, men noe som alltid har fascinert meg er å lage en perfekt biotop, der alt er i balanse. Hvis du får til dette så trenger du egentlig bare fylle på litt vann som fordamper, mens alt annet klarer seg selv. Du må mate fisken da, men dette kan også gjøres automatisk hvis du ønsker.

Det er noe helt utrolig avslappende med å stirre inn i denne magiske undervanns verdenen man selv har skapt. Hva skal man med TV ;)
Om dette pirrer det minste av interesse så vil jeg anbefale youtube, for dette er en levende verden der alt er i bevegelse. Men jeg prøver likevel å legge ved noen stillbilder:

XueHai3540_1600x.jpg

Dutchscape_Mark_Crow_1600x.jpg

Jeg har skjønt på både samboer og nære venner at dette ikke er så spennende å høre om. Men dere er jo noen nerder, så jeg tillater meg å dele litt av akvarie-fascinasjonen min.

Innenfor hobbyen så er det noe som heter aquascaping. I følge wikipedia: "Aquascaping is the craft of arranging aquatic plants, as well as rocks, stones, cavework, or driftwood, in an aesthetically pleasing manner within an aquarium—in effect, gardening under water."

Det handler altså om å lage estetisk vakre undervanns verdener, der fisken omtrent spiller en bi rolle. Dette kan gjøres på uendelig mange måter, men noe som alltid har fascinert meg er å lage en perfekt biotop, der alt er i balanse. Hvis du får til dette så trenger du egentlig bare fylle på litt vann som fordamper, mens alt annet klarer seg selv. Du må mate fisken da, men dette kan også gjøres automatisk hvis du ønsker.

Det er noe helt utrolig avslappende med å stirre inn i denne magiske undervanns verdenen man selv har skapt. Hva skal man med TV ;)
Om dette pirrer det minste av interesse så vil jeg anbefale youtube, for dette er en levende verden der alt er i bevegelse. Men jeg prøver likevel å legge ved noen stillbilder:

Vis vedlegg 385662
Vis vedlegg 385663
Utrolig flott kan lett se at det er lett å havne langt in i kanin hullet( down the rabbit hole). Tar nok en tur innom YouTube for en titt.

• Liker
Reaksjoner: Kruttskjegg