Har det klikket for klokkeprodusenten Deep Blue?

Sponon traff spikeren på hodet. De har klart å få et high-end ur til å se ut som en standard boutique-diver til under 600$. Den blå ringen med "deep blue limited edition" var rett og slett stygg. Etter min mening i hvertfall.

Do. Not. Want.

Panda_DO_NOT_WANT.jpg

Blir garantert utsolgt in no time, araberne er ville etter sånt som dette. Sannsynligvis få/ingen kunder blant Rolex-connoiseurer, selvsagt, men klokken er vel heller ikke beregnet på denne gruppen.

Tror du virkelig det? Hvis du setter LADA logoen på en Porsche, tror du det blir en bestseller fordi de lager den i begrenset opplag? Nei, denne tror jeg faktisk kommer på billigsalg ganske snart. Da er det bare å kjøpe (og skifte skive selvfølgelig;))

Jøss, den så faktisk dårlig ut. Ser mer ut som en klokke i plast enn i stål.

Trodde ikke det var mulig å gjøre Deep Sea enda styggere, men der tok jeg feil.
Å jazze opp en så uelegant klædd så den synes enda bedre er rett ut harry.

Limitert til 50 eksemplarer og overpriset? Du vil nok bli overrasket over hvor mange som faktisk kjøper slikt...
villt gjettet. 50 stk.:D

Rett og slett tragisk! Hvordan forventer de å tjene penger på den massakren der?:s

Det er det ikke sikkert de har noen intensjon om å gjøre. Markedsføringsverdien av å bli forbundet med noe som har med Rolex å gjøre kan lett være det de er ute etter.

For tankespillets skyld:
-Folk ute i den virkelige verden som har en deep blue fra før ser at deep blue nå modder Rolex, gleder seg til samtalen med venner som går: ser deep blue har begynt å modde rolex, men jeg liker din bedre.

Har jo personlig ikke noe imot å modde Rolex eller andre klokker, dette ser jeg kun som en fordel å kunne gjøre, rett og slett for å "fornye" klokken. Men den modden der falt ganske langt unna epletreet mitt i hvertfall.

Synes klokka var stilig, jeg. Hadde Milgauss GV med sine farger vært en modd fra et annet selskap er jeg ganske sikker på at mange her hadde "spydd" til den også. Selv foretrekker jeg mine Rolex`er plain og original.

Redigert: