H. Moser & Cie.-tråden

Helt 100% rå.
I og med at kronen sitter klokken 4 så synes jeg det fungerer fint med dato på samme plass.

Bare å knuse sparebøssa.
 
Utrolig flott denne Streamliner Center Seconds:)

Selv har jeg et håndledd som beveger seg ganske mye i løpet av en dag avhengig om det er varmt eller kaldt. Dessverre har ikke lenken noen form for justering, men har sett noen youtube-snutter, og fikk inntrykk fra den ene videoen at pga av utformingen av lenken så virket den nærmest litt tøyelig.

Hvordan er deres erfaring med dette, er det vanskelig å få en god fit?
 
Hvor lenge måtte du vente?

Ventet ca 8-9 mnd - men ventelisten er stengt hos Bjerke tror jeg. En kamerat fikk avslag (usikker på kundeforhold) og i en Zoom-call med Moser denne uken ble det nevnt at de hadde bedt forhandlere å stenge listene:eek:

Utrolig flott denne Streamliner Center Seconds:)

Selv har jeg et håndledd som beveger seg ganske mye i løpet av en dag avhengig om det er varmt eller kaldt. Dessverre har ikke lenken noen form for justering, men har sett noen youtube-snutter, og fikk inntrykk fra den ene videoen at pga av utformingen av lenken så virket den nærmest litt tøyelig.

Hvordan er deres erfaring med dette, er det vanskelig å få en god fit?
For min del sitter lenken som et skudd. Den er meget behagelig og føyelig. På Rolex sine Oyster-lenker bruker jeg easylink og glidelock daglig - men Streamliner former seg meget godt etter håndleddet og har ikke opplevd noe særlig stramming rundt håndleddet.
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Under mitt møte forklarte Moser at de hadde solgt ut all produksjonskapasitet frem til 2024 (mener jeg det var), og dermed bedt alle forhandlere avvente (les: ikke ta folk inn på) lister/ventelister.
 
Under mitt møte forklarte Moser at de hadde solgt ut all produksjonskapasitet frem til 2024 (mener jeg det var), og dermed bedt alle forhandlere avvente (les: ikke ta folk inn på) lister/ventelister.
Takk for avklaring! Spennende og fortjent (IMO) for Moser at det har blitt slik :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Med sylfrekke treningssokker
E9EE715F-F19F-44DF-9B76-EAC4A6013105.jpeg