H. Moser & Cie.-tråden

Jeg var heldig og fikk handlet denne hos Tidemann i dag. En virkelig fantastisk klokke syntes nå jeg. Både sporty og elegant. Liker spesielt godt at de viser til nordlyset når de beskriver tallskiven på hjemmesiden. Den lever virkelig sitt eget liv :)

Den var utruleg nydeleg! Skjønar godt kva dei meiner når dei viser til nordlyset. Gratulerer med ei fantastisk klokke!
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddvartf
Jeg var heldig og fikk handlet denne hos Tidemann i dag. En virkelig fantastisk klokke syntes nå jeg. Både sporty og elegant. Liker spesielt godt at de viser til nordlyset når de beskriver tallskiven på hjemmesiden. Den lever virkelig sitt eget liv :)

Nydelig grønnfarge på den skiven.
Gratulerer så mye @Oddvartf !
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddvartf
5A987728-A3E5-4DCB-8CCB-D26AF193063F.jpeg
Var innom Tidemann for å se på Moser selv, utrolig fine klokker som må oppleves live! På deres oppfordring ble denne med utenfor for å se skiva i dagslys :eek::oops: En av de fineste skivene jeg har sett
 
Jeg var heldig og fikk handlet denne hos Tidemann i dag. En virkelig fantastisk klokke syntes nå jeg. Både sporty og elegant. Liker spesielt godt at de viser til nordlyset når de beskriver tallskiven på hjemmesiden. Den lever virkelig sitt eget liv :)

Så utrolig kul variant du valgte også:) Suppler med kudu og brun alligatorrem så har du 1 klokke til absolutt alle anledninger. Grattis!
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddvartf
Jeg var heldig og fikk handlet denne hos Tidemann i dag. En virkelig fantastisk klokke syntes nå jeg. Både sporty og elegant. Liker spesielt godt at de viser til nordlyset når de beskriver tallskiven på hjemmesiden. Den lever virkelig sitt eget liv :)
Gratulerer med nydelig klokke!
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddvartf