Høstens klokkeplaner/drømmer 2011

Hehe, ja det var vel som jeg tenkte :D
Blitt så utrolig mye spennende på sonen at det frister å få med seg et Oslo gtg/"nasjonalt" gtg (om de finnes). Om jeg får det til...tja...:cool:
 
Da har jeg ticket ut Omega Speedmaster......;)

Lekkert! Av en eller annen grunn så irriterer det meg at de ikke har kuttet ut 12-tallet helt på skiven til IWC. Ser ikke poenget med å vise 1.5 mm av tallet når 3, 6 og 9 er fjernet.

Ettersom du har kvittet deg med en IWC så skulle man tro at det måtte én til i samlingen? :) Jeg ville valgt Breguet eller den siste. Kunne egentlig tenke meg alle sammen når jeg tenker meg om!
 
Lekkert! Av en eller annen grunn så irriterer det meg at de ikke har kuttet ut 12-tallet helt på skiven til IWC. Ser ikke poenget med å vise 1.5 mm av tallet når 3, 6 og 9 er fjernet.

Ettersom du har kvittet deg med en IWC så skulle man tro at det måtte én til i samlingen? :) Jeg ville valgt Breguet eller den siste. Kunne egentlig tenke meg alle sammen når jeg tenker meg om!

Dersom ADn holder hva den lover/antyder/tør å si konkret, så skal jeg sannsynligvis få en hyggelig beskjed om ca 4 uker. Da får vi se...;)

Både nevnte IWC Portuguese Perpetual, Breguet Marine Chrono, og ikke minst den siste; - Vacheron Constantin Malte Telemetre/Chrono, er usedvanlig vakre ur. Alle penere i virkeligheten med detaljer bilder som dette ikke klare fremstille.
 
Likte denne komboen veldig godt!
nato2.jpg

Tatt fra watchuseek.com
 
Dersom ADn holder hva den lover/antyder/tør å si konkret, så skal jeg sannsynligvis få en hyggelig beskjed om ca 4 uker. Da får vi se...;)

Både nevnte IWC Portuguese Perpetual, Breguet Marine Chrono, og ikke minst den siste; - Vacheron Constantin Malte Telemetre/Chrono, er usedvanlig vakre ur. Alle penere i virkeligheten med detaljer bilder som dette ikke klare fremstille.

Herlig! Har forøvrig ikke vært i nærheten av ur i den klassen som du koser deg med, men jeg kan godt forstå at bilder rett og slett ikke rettferdiggjør klokkene! :)

En vakker dag derimot, en vakker dag...
 
Tok en tur innom Briljant i dag og kikket på denne Portuguesen.

68_-1690642553.jpg


I tillegg til et lite hakk i glasset var vel den største feilen ved denne at den ikke er denne :D

iwc-portuguese-automatic-chronograph-rose-gold-iw371782-watch.jpg


Kanskje ikke helt der oppe med JLC Master Chrono i rosé, men close. Farlig close :D