TodaySpenningen stiger ...
men kjære - de må jo gjøre det med overlegg! og hvis det ikke er med overlegg er det enda verre!Venter fortsatt.
i denne sammenheng hadde min strikk røket for lengst. ikke på grunn av tidsaspektet, men psykisk terror.Jeg er spent på hvor lenge de kan tøye strikken din før den ryker...
Det hadde min også, med god margin. Dette er fullstendig uakseptabelt.i denne sammenheng hadde min strikk røket for lengst. ikke på grunn av tidsaspektet, men psykisk terror.
Det pleier å ordne seg for greie gutter, jeg er sikker på at du snart får levert drømmen!Det finnes sikkert hundre grunner til at fristene har blitt utsatt, og at jeg stadig har blitt skjøvet til side til fordel for viktigere kunder.
Men nå har jeg passert «the point of no return» minst to ganger – og å trekke seg nå ville bare føles som et enda større nederlag.
Ja , men det bør jo også være et varsku her for alle som vurderer å handle frå slike typer urmakere i denne øvre klassen . Alt er usikkert . Du skal ha kuddos for å ha stått i det @Edzilla
Nåja... Alt kan selges. Men er jo sjølvsagt ikkje motivet her , men er jo alltid greit å vete når prosessen er så utfordrende at om en skulle miste gleden ved klokken så kan den sikkert omsettes for en verdi.Nå er vel dette en klokke som omtrent blir umulig å selge videre.
For hvem vil vel ha en klokke som er unik og med Zilla-design?
Nåja... Alt kan selges. Men er jo sjølvsagt ikkje motivet her , men er jo alltid greit å vete når prosessen er så utfordrende at om en skulle miste gleden ved klokken så kan den sikkert omsettes for en verdi.
Ah. Jaja .den kan jo være litt lei då.ikke minst at Zilla forbys å kjøpe en klokke fra Rexheps venner, fra nå av og til evigheten