Høstdepresjon

1751644330032.jpeg

i denne sammenheng hadde min strikk røket for lengst. ikke på grunn av tidsaspektet, men psykisk terror.
Det hadde min også, med god margin. Dette er fullstendig uakseptabelt.

Jeg hadde mistet totalt lysten for lenge siden, det må jo ta vekk gleden når det blir så mye rør. Men du skal ha honnør for sonens beste tålmodighet @Edzilla.

Det som virkelig er mest frustrerende og fortvilende, er følelsen av å gjøre seg klar til å betale for den etterlengtede klokken – uten at noe skjer. Sist gang solgte jeg en F.P. Journe Octa Lune for å finansiere kjøpet. Ikke akkurat en klokke man enkelt plukker opp hos en autorisert forhandler, men den måtte ofres. Den ble solgt til en hyggelig medentusiast her på TS, selv om det var en mager trøst.
Men ingen klokke kom, og et nytt estimat for levering ble lovet. Nå har jeg nok en gang gjort meg klar. Jeg har lagt ut tre klokker for salg og må antagelig svelge et kraftig tap for å få regnestykket til å gå opp.
Synes du det er krevende – kanskje til og med håpløst – å komme på interesse- eller venteliste hos Rolex og Patek Philippe? Vent til du har forsøkt å stå på listen hos AkriviA.
Men kæll lever fortsatt i trua. Trua er også sterk. Men hvor lenge ….

Jeg hadde bare slått det fra meg. Opplevelsen skulle vel være en del av totalpakken på en klokke som dette. Blir en bismak på hele greia, men det er min personlige mening. Jeg husker jeg sendte noen sms med deg for 3 år siden. Da gledet du deg til å ta med hele familien nedover i vinterferien for å "hente ut". Jeg fulgte med spent her på TS ukene i etterkant av vinterferien, men ingen ting ble annonsert.

Det finnes sikkert hundre grunner til at fristene har blitt utsatt, og at jeg stadig har blitt skjøvet til side til fordel for viktigere kunder.
Men nå har jeg passert «the point of no return» minst to ganger – og å trekke seg nå ville bare føles som et enda større nederlag.

Det finnes sikkert hundre grunner til at fristene har blitt utsatt, og at jeg stadig har blitt skjøvet til side til fordel for viktigere kunder.
Men nå har jeg passert «the point of no return» minst to ganger – og å trekke seg nå ville bare føles som et enda større nederlag.
Det pleier å ordne seg for greie gutter, jeg er sikker på at du snart får levert drømmen!

• Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Edzilla og Timely
Ja , men det bør jo også være et varsku her for alle som vurderer å handle frå slike typer urmakere i denne øvre klassen . Alt er usikkert . Du skal ha kuddos for å ha stått i det @Edzilla

Hvis skuffelsen av å trekke seg er større enn skuffelsen av å bli nedprioritert i årevis kan jeg skjønne at du nøler. Men som nevnt over her, jeg hadde fått en saftig bismak av totalpakken når det har blitt som som har blitt. Jeg personlig hadde ikke greie å glede meg over dette lenger, ikke bare prinsipielt, men økonomisk også. Han har jo påført deg en voldsom monetær smell med drøyingen sin.

Spent på hva dette ender med til slutt.

En kan vel innkassere en viss økonomisk gevinst som muligens dekker tapene en har tatt på andre klokker om en velger å selge litt fram i tid . Sånn sett er der jo et incentiv å stå løpet ut der då.

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Nå er vel dette en klokke som omtrent blir umulig å selge videre.
For hvem vil vel ha en klokke som er unik og med Zilla-design?
Nåja... Alt kan selges. Men er jo sjølvsagt ikkje motivet her , men er jo alltid greit å vete når prosessen er så utfordrende at om en skulle miste gleden ved klokken så kan den sikkert omsettes for en verdi.

Nåja... Alt kan selges. Men er jo sjølvsagt ikkje motivet her , men er jo alltid greit å vete når prosessen er så utfordrende at om en skulle miste gleden ved klokken så kan den sikkert omsettes for en verdi.

ikke minst at Zilla forbys å kjøpe en klokke fra Rexheps venner, fra nå av og til evigheten