Høstdepresjon

Jo.
Hold på å glemme dette.
Etter kvelden der vi møtte François-Paul Journe hos Why Not. Så sendte jeg selvfølgelig en pm til Carla. Altså hans niese.

Her er meldingene....
IMG_4221.jpg

IMG_4222.jpg

IMG_4223.PNG

Så da får tiden vise om François-Paul Journe kommer på besøk til Norge i nær fremtid...

Man trenger jo ikke reise selv lengre når slike detaljerte reisebrev fremlegges på denne måten her inne ;)
Son vanlig en fornøyelse og følge 'reisen' din @Edzilla :oops:
Med masse flotte, varierte detaljer om 'alt', gjør at denne tråden fanger bredt.
God påske :)

• Liker
Reaksjoner: andres og Edzilla
Man trenger jo ikke reise selv lengre når slike detaljerte reisebrev fremlegges på denne måten her inne ;)
Son vanlig en fornøyelse og følge 'reisen' din @Edzilla :oops:
Med masse flotte, varierte detaljer om 'alt', gjør at denne tråden fanger bredt.
God påske :)

Virkelig hyggelig å lese @Timebandit
Måtte du og dine få en flott påskeferie. Vi dropper London i år til fordel for noen dager i Løten, Strömstad, hjemme og muligens en tur innom Son.

• Liker
Reaksjoner: Phenix
Fantastisk å komme hjem etter begivenhetsrike dager i London og Oslo og slappe av 1 time med dette eventyret.
Takk for at du tar deg tid, Eivind.

Vil legge til at jeg synes at for meg er Chronometre Contemporain en av de tre beste klokkene når det kommer til eksekusjon og singularitet sammen med Chronometre Bleu og Credor Eichi.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Fantastisk å komme hjem etter begivenhetsrike dager i London og Oslo og slappe av 1 time med dette eventyret.
Takk for at du tar deg tid, Eivind.

Vil legge til at jeg synes at for meg er Chronometre Contemporain en av de tre beste klokkene når det kommer til eksekusjon og singularitet sammen med Chronometre Bleu og Credor Eichi.

Takk for at du setter pris på tråden.
Var jo i sin tid ment som en emo-tråd. Men nu går alt så meget bedre.

• Liker
Reaksjoner: Vegard1980