Høstdepresjon

Ser ut som Assistent kom i ny utgave i februar (http://assistent-original.se/nyheter/). Gi gjerne lyd om du kommer over denne utgaven i Norge.

Oj, var ikke klar over at det hadde kommet ny versjon! Hadde fingeren på avtrekkeren på det som viser seg å være den gamle versjonen, uten å vite det! Jeg bor i København, så tenkte å finne en butikk her i Danmark, eventuelt i Sverige. Vet jo ikke hvor i landet du holder til, og videre hvor gira du er på å kjøre, men Electrolux Home har butikk i Munkedal (rett ved E6). Dersom du bor i Oslo-regionen er det vel ca 2t kjøring hver vei :)

Hvis ikke ser også ut til at man kan få kjøpt den på Bakeren og Kokken sin hjemmeside. De opererer i DK også, så lurer på om jeg bestiller direkte fra de. Oppdatering følger :)

• Liker
Reaksjoner: thetime
Tvilsomt om du får kjøpt Ankarsrum Assistent hos Electrolux, for ordens skyld :) Ellers er det litt vittig at kjøkkenmaskindiskusjonen og Patek-gratulasjonene har sånn ca like høy frekvens her :)

(Gratulerer så mye, @Edzilla!)

Denne @thomask
583fce34ef926d7362f14f23273abc8a.jpg

Tvilsomt om du får kjøpt Ankarsrum Assistent hos Electrolux, for ordens skyld :) Ellers er det litt vittig at kjøkkenmaskindiskusjonen og Patek-gratulasjonene har sånn ca like høy frekvens her :)

(Gratulerer så mye, @Edzilla!)
Føler meg litt skyldig i at det ble for mye kjøkkenmaskin under en incoming-periode, beklager dette :rolleyes:
Men for å kverulere ørlitegranne (vennskapelig, selvsagt); Electrolux Home selger Ankarsrum Assistent i butikkene sine, bare se her...

Men helt ærlig @Edzilla! Snakk om å være vill i nikkersen, FOR en klokke! Gratulerer så utrolig mye! :)

• Liker
Reaksjoner: reim og Edzilla
Føler meg litt skyldig i at det ble for mye kjøkkenmaskin under en incoming-periode, beklager dette :rolleyes:
Men for å kverulere ørlitegranne (vennskapelig, selvsagt); Electrolux Home selger Ankarsrum Assistent i butikkene sine, bare se her...

Men helt ærlig @Edzilla! Snakk om å være vill i nikkersen, FOR en klokke! Gratulerer så utrolig mye! :)

Null stress @thomask
Du får gi beskjed når du er på Østlandet. Så skal du få klå på denne og resten av samlingen.

Redigert:
Klokken er hos Bjerke siden vi nå er i London. Blir hentet på mandag av madamen. Tusen takk nok engang til Herman som er kången av service!!!
Men festen fortsetter på Dinner by Heston Blumenthal med skumpa, rødvin, og vanvittig bra mat.
Reisebrev kommer senere.
IMG_2908.JPG
IMG_2906.JPG
IMG_2907.JPG
IMG_2897.JPG
IMG_2899.JPG
IMG_2902.JPG
IMG_2904.JPG

Redigert:
Kom tilbake fra London nå på søndag kveld. Tre deilige dager i min favorittby.
Dessverre så har London nok en gang bltt utsatt for terror. Men byen skal ikke bli knekt, og folk skal fortsette å leve sine vante liv.
Madamen og jeg er tilbake allerede om 19 dager, og skal fortsette å nyte alt det London og deres inbyggere har å by på.

Håper dere som er på TS, og som bor og eller jobber i London er i vel behold.

photo_2017-03-24_09-17-29.jpg