Altså en Omega Boutique klokkeboks. Legg også merke til at teksten er feil til denne boksen. Det står at den er orange, men den er deilig brun Old´Zillas gamle Speedy var den første som fikk teste ut sitt nye hjem.
Neste unboxing er noe man ikke ser hver dag. Har faktisk ikke sett den i friluft. Bare i monteret hos et par AD´er i London og i Norge. Så når jeg endelig hadde dårlig tid og impulskontroll så ble det slik.
Egentlig skulle jeg bare kjøpe en ny Flik Flak til Lill´Zilla. Men det skjedde jo ikke. Han fikk jo en Casio F91W Aka. Bin Laden watch.
Mens jeg ryddet i konas klokker. Fant jeg hennes gamle Oris Miles Davis.
Egentlig en undervurdert klokke med en deilig skive. Drives av en ETA-evighetsmaskin.
har siklet på denne i all hemmelighet siden den ble lanser. Er jo en sjelden fugl som neppe har blitt noen salgshitt. Kanskje var det nettopp dette som gjorde at jeg måtte bare ha den. Som bonus er jo skive helt magisk. Veldig lekre subdials, viserene er råtøffe, og ikke minst datohjulet med den nye fonten. Den innvendige bezelen med lume er jo heller ikke å forakte.
Helt King Kånge!
Booket ny tur til Låndån!
Denne gang med en watch buddy. Så da må vi få til en gtg. Har sendt pm til Red Bar London. Men hadde også vært hyggelig hvis flere TS-ere kan joine. Kan sikkert også få til noe med Williams & Son.
Helgen det er snakk om er 28-30 april.