Høstdepresjon

..
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    144,2 KB · Visninger: 91
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Minster utsikten :confused:
Hvorfor skulle jeg det @jdog ?

Hehe, vi får håpe du ikke gjør det :) De gjennomfører grunnundersøkelser, og det gjør man hovedsakelig for å kartlegge grunnen i forkant av bygging. Om det er bygg eller samferdsel er vanskelig å si, men du vet kanskje hva området er regulert til?
 
Hehe, vi får håpe du ikke gjør det :) De gjennomfører grunnundersøkelser, og det gjør man hovedsakelig for å kartlegge grunnen i forkant av bygging. Om det er bygg eller samferdsel er vanskelig å si, men du vet kanskje hva området er regulert til?

Er nok ikke noen fare for at vi mister utsikten. Heller at utsikten blir mer urban og interessant.
En ny jernbanetrasé er under utvikling, samt en prosess der byen skal få et nytt knutepunkt rundt nye Moss Stasjon.
http://www.jernbaneverket.no/conten...alueringsrapport-moss-knutepunktutvikling.pdf


Screen Shot 2016-01-13 at 09.48.00.png
Screen Shot 2016-01-13 at 09.48.06.png
 
  • Liker
Reaksjoner: jdog
Sånne folk skulle hatt i ræven med øks.

Ringte UPS i dag tidlig for å sjekke om de kunne gi beskjed før de kom I dag slik at jeg kunne sørge for at noen var hjemme. Men nei da. Det kunne de ikke. Men jeg kunne skrive en fullmakt å henge den opp på
postkassa. Men det sa jeg at var helt uaktuelt. Isteden plasserer de esken på trappa ved inngangsdøra. Oh'lord sier bare jeg!
 
Svimle greier. Hva om det hadde vært noe som ikke tålte 15 minus?
Fedex (sjåføren) ringer alltid og spør om jeg er hjemme eller om jeg vil ha leveransen andre steder.
 
Svimle greier. Hva om det hadde vært noe som ikke tålte 15 minus?
Fedex (sjåføren) ringer alltid og spør om jeg er hjemme eller om jeg vil ha leveransen andre steder.

FedEx og DHL ringer alltid for å avtale levering. Med UPS synes vist ikke at det er så viktig.
 
Har du ringt de og spurt de om hvor pakken er? Om enn bare for å skremme de litt... Seriøst. Slik oppførsel er uakseptabel

Nei. Det gidder jeg ikke. Men skal ikke bruke UPS så lenge jeg har noe å si. For heller glede meg over litt F.P. Journe news for de inviterte.
image.png
 
Redigert:
89d87170-1bb3-47ef-ac07-e24f4bcb5355.png

OCTA DIVINE
NEW INTERPRETATION OF THE EMBLEMATIC OCTA COLLECTION

After the Chronomètre Optimum, the Quantième Perpétuel and the Octa Lune, it is the turn of the Octa Divine to move onto size 42 mm. Completely redesigned in 42mm, F.P.Journe’s Octa Divine model now features a new look: elegant, uncluttered, and perfectly legible.

a4dce72f-4012-44f7-914c-c721ccd7daf8.jpg

0acceb44-a62d-4b94-82da-68ca1d13dccf.jpg

The Octa Divine, available in the F.P.Journe Boutiques, also exists with a 40 mm case, in Platinum or in 18K red Gold. Our F.P.Journe Boutiques will be happy to give more details about this novelty.
BOUTIQUES F.P. JOURNE
GENEVA - PARIS - NEW YORK - MIAMI - LOS ANGELES - TOKYO - HONG KONG - BEIJING
F.P.Journe - Invenit et Fecit
Rue de l’Arquebuse 17
1204 Genève - Switzerland
Tel.: + 41-22 322 09 09
Email: myfpjourne@fpjourne.com






This email was sent to XXXX XXXX XXXX
why did I get this? unsubscribe from this list update subscription preferences
Montres Journe SA · Rue de l'Arquebuse 17 · Genève 1204 · Switzerland

open.php