Klart jeg har noen gode tips
@Havvo
Beste biffen du kan spise i London får du servert hos
Le Relais de Venise, 120 Marylebone Ln, (
meny)
Uslåelig pris og kvalitet: Trimmed Entrecôte Steak “Porte Maillot” with its famous sauce, French fries and Green salad with walnuts ... £ 24.00
Eller så skal
Goodman Steakhouse i Maddox st være veldig bra. Har selv ikke fått testet denne enda.
Indisk er ikke lett i London. Selv om de selv sier at curry er deres nasjonalrett.
Men to gode restauranter er:
The Rajdoot (
meny) i 49 Paddington St, Billig mat, og billig interiør. Men er mat fokus, å du er gla i indisk er denne verdt turen!
Den beste indiske i London må være
Tamarind i 20 Queen St, Mayfair. Set menu fra 35 pund (min. 2 pers). Så kanskje du skal vente med denne til du er sammen med en eller flere.
Sushi er også en utfordring i London. Noen synes Yo! Sushi er helt topp. Andre kan ikke fordra den type "gatekjøkkensushi".
Umu i 14-16 Bruton Pl, Mayfair er helt topp. Bare for å ta noen enkle retter, eller bruke en hel kveld.
Jeg ville satset på en bedre lunsj her. Å da er heller ikke prisen så forferdelig ille. Fra 25 pund pluss drikke og tips
Beste Pizzaen i London får du på "kjendisrestauranten"
Ciro's Pizza Pomodoro i Knightbridge.
Ellers så synes jeg
Pizza East i 310 Portobello Rd
Veldig gode burgere finner du hos
Electric Dinner i 191 Portobello Rd, eller hos
Browns i 47 Maddox St, Mayfair,
Liker du peruansk mat så er du heldig at du skal til London. For her finner du kanskje europas beste peruanske kjøkken:
Ceviche, 17 Frith Street, Soho, London. og
Lima Fitzrovia i 31 Rathbone Pl. Lunsj fra 20-25 pund: BTW! Lima mottok i fjor én stjerne i Michelinguiden!
Er du en liten Foodie som meg så må du ta en lunsj på matmarkedet i
Borough Market. Her finner du street food fra hele verden, østers, pulled pork, pølser, ost, skinker med mere. Så her rusler man rundt å spiser mat man kjøper av forskjellige matvogner, og stander.
Hadde jeg vært deg så hadde jeg stått i døren å ventet på at
The Palomar åpnet dørene 17:30 å tatt plass i bardisken ved kjøkkenet. Maten er formidabel, å den er også omtalt i
Michelin guiden med utmerkelsen Bib Gourmand: Very good value for less than €31.
Å du trenger kun å gå 200 meter fra Piccadilly Cirkus til 34 Rupert St.