Høstdepresjon

Det går an å lage et hull til ...

Er ikke bare mangel på nok hul som er problemet mitt. Er claspen og fasongen på denne som gjør at den ikke passer mitt håndledd. Hadde nok løst det hele med å få satt på en annen rem med c-spenne.

Fra keeper til KS på fire dager. Det MÅ være rekord Edzilla

Er nok en personlig rekord det @fettstykket
Men når klokken ikke sitter noe godt på armen er det bare tull å la den forbli i mitt eie. Du vet sikkert hvordan det er med en bukse som er alt for trang, eller alt for stor. Bare å gi den bort asap. Kommer aldri til å bli brukt :(

• Liker
Reaksjoner: fettstykket
Har siden forrige uke passet på Senior sin gullsub. Er helt sinnykt frekk i denne fargekombinasjonen med blå kjeramisk bezel og blå skive. Å kanskje den "keegeste" Rolex´en man kan kjøpe for penger :cool:
Kanskje man skal beholde den i familien....
vomtdk.png

• Liker
Reaksjoner: fettstykket
Kona fyller år neste mandag. Å jeg har strevet lengre enn langt for å finne den perfekte bursdagspresangen.
Kunne gjort som tidligere å kjøpt en veske/clutch eller bag fra ett av hennes favoritt brands. Eller parfym, sko eller annet som det motsatte kjønn ofte verdsetter som bursdagspresang. Men nei. I år har jeg virkelig funnet på noe annet. Å jeg håper hun setter like stor pris på denne som meg :cool:

Å for de som lurer. Ja den er fortollet etter alle kunstens regler....

r7li1c.png

315o20m.png

"Å for de som lurer. Ja den er fortollet etter alle kunstens regler...."

Er det så mange som har bestemt seg for å bli "Neighborhood law enforcement" her på TS ?