Høstdepresjon

Takk for hyggelig kaffebesøk @Poifu

2myn19i.jpg

rj3ww3.jpg

Sier som Shawn hos Ginotti @Santos-Dumont

You are about to experience #50ShadesofJourne

De første tre dager som F.P. Journe eier har vært fantastiske. Klokken sitter bedre, å bedre på armen; Ettersom Crocoremmen blir mykere, å tilpasser seg håndleddet mitt. Den glir lett under skjortemansjetten, å blir liggende i ro. Dette i motsettning til alle mine tidligere klokker, som enten må være utenfor mansjetten, eller under. De hekter seg liksom bare fast på vei inn eller ut...
Den faste morgenrutinen med å snu klokken bak frem å studerer verket mens jeg trekker det opp. Priceless!!

55o3ut.png

Du må slutte med disse bildene. Det er ikke bra for oss andre:p hehe. Nok engang grattis med helt sinnsykt pen klokke.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Takk @Nillo87
Lurer på hvorfor jeg ikke kjøpte denne allerede i fjor høst når jeg da hadde muligheten.
Men det er som med musikk, arkitektur, møbeldesign, kunst, mat og godt drikke. Det tar tid å virkelig kunne klare å sette pris på skikkelig Håndverk og kvalitet :cool:

Morsomt med kasse av tantal, som metallet heter på norsk. Det er bare litt lettere enn gull, og har nesten like god varmeledningsevne: Føles det omtrent som gull på håndleddet? Det er knallhardt, og det er jo bra mht. riper.

Sier som Shawn hos Ginotti @Santos-Dumont

You are about to experience #50ShadesofJourne

De første tre dager som F.P. Journe eier har vært fantastiske. Klokken sitter bedre, å bedre på armen; Ettersom Crocoremmen blir mykere, å tilpasser seg håndleddet mitt. Den glir lett under skjortemansjetten, å blir liggende i ro. Dette i motsettning til alle mine tidligere klokker, som enten må være utenfor mansjetten, eller under. De hekter seg liksom bare fast på vei inn eller ut...
Den faste morgenrutinen med å snu klokken bak frem å studerer verket mens jeg trekker det opp. Priceless!!

55o3ut.png
Fyttikatta den er usedvanlig lekker. Gratulerer. Jeg finnes ikke misunnelig. Neida...

• Liker
Reaksjoner: Edzilla