Høstdepresjon


Trying my best!
7576FE03-AE54-4178-9949-CF860BFAD00F.jpeg
 
God tur ønskes herr og fru Zilla. Ser frem til hva slags skatter som blir med hjem denne gangen.
Dog, i lys av trådens tittel, det er deprimerende å se Rygge Flyplass stå øde, og vite at du må reise land og strand rundt for å komme deg til Gardermoen.
 
God tur ønskes herr og fru Zilla. Ser frem til hva slags skatter som blir med hjem denne gangen.
Dog, i lys av trådens tittel, det er deprimerende å se Rygge Flyplass stå øde, og vite at du må reise land og strand rundt for å komme deg til Gardermoen.
Vent, har han ikke privatfly?
 
  • Liker
Reaksjoner: Charliefoxtrot
I kveld skal vi spise på The Palomar. Stedet som åpnet med brask og bram, tidenes anmeldelser osv i 2014. Stedet har nå blitt fem år gammelt, og de har deres siste servering 6 mai før stedet lukker for en mindre oppussing. Men i dag er det siste lørdag de holder oppe, og vi er så heldige at vi har får plass ved kjøkkenbaren.
Satser på at de «bjudar på» litt ekstra. For de siste to besøkene har vært litt plankekjøring og lite spennende.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: sunshine og andres
Tilbake fra London.
Ble ikke så mye klokketitting, eller shopping denne gangen. Men fruen fikk seg nye brogues fra Tricker´s, ny trench coat fra Aquascutum og innfatninger fra Moscot. Jeg derimot kjøpte meg en litta grail fra sengekanten. Denne skal hentes i morgen, i lunsjen. Så følg gjerne med på instastory så skal jeg få poste så fort den kommer på armen.
 
Redigert:
Gratulerer! Kan da umulig være forsvarlig å ha på hånden noe så sjukt som det der i en bil - garantert at du ikke klarer å holde øynene på veien!!
 
Gratulerer! Kan da umulig være forsvarlig å ha på hånden noe så sjukt som det der i en bil - garantert at du ikke klarer å holde øynene på veien!!

Mange takk!
Tar det rolig. Så dette går nok bra!