Høstdepresjon

Fant denne artikkelen hos Tatler i dag.
Legg merke til hvilken restaurant som er på plass nummer tre...

Ett par andre kjente spisesteder dukker også opp i listen. Enjoy!

Ember Yard

From the talented people behind Salt Yard and Dehesa, Ember Yard is pretty unprepossessing from the street - on our first visit we walked right past it. But on the other side of the door, in a warm and atmospheric space that feels like old Soho, lies a ferociously good small-plates restaurant with a Basque grill and a Spanish heart, even if it does take the odd foray into Tuscany. There's great charcuterie, sharp and stinky Spanish (and Italian) cheeses, roasted and chargrilled ribs with a seductive quince glaze and salt-marsh lamb chop with salsa verde.

På tide å prøve Ember Yard denne turen Edzilla? :D

Reiser en tur til Svinesund førstkommende helg. Lurer litt på hva jeg skal velge.
Mye fine farge, men lurer litt på om jeg bare kjører helt enkelt, som i det siste bilde.
Hva tror dere?

Lurespørsmål @Frik Enhver gentleman går bare i hvitt undertøy. Eller hva sier du @Hopalong ?

Lurespørsmål @Frik Enhver gentleman går bare i hvitt undertøy. Eller hva sier du @Hopalong ?

Absolutt. Da min morfar fikk se mine mammakjøpte røde underbukser en gang på syttitallet, tok han meg alvorlig til seg og sa: "Som lege ser jeg mange mennesker i undertøyet. Vet du hva slags menn som bruker farget undertøy? De som trenger kamuflasje for at de selv setter farge på tøyet." Siden dengang har det bare gått i hvitt.

Når man er inne på temaet: Er det bare jeg som synes det ofte brukte uttrykket "herretruse" er en selvmotsigelse? "Truse" definerer jeg som et dameplagg, gjerne med blonder og annen pynt, mens "underbukse" er den mannlige variant. Når det reklameres for herretruser ser jeg for meg produkter i samme kategori som herrekorsetter, herrestrømpebånd og tilsvarende, beregnet mer til utløp for seksualpreferanser enn for bekledning.

Når man er inne på temaet: Er det bare jeg som synes det ofte brukte uttrykket "herretruse" er en selvmotsigelse? "Truse" definerer jeg som et dameplagg, gjerne med blonder og annen pynt, mens "underbukse" er den mannlige variant. Når det reklameres for herretruser ser jeg for meg produkter i samme kategori som herrekorsetter, herrestrømpebånd og tilsvarende, beregnet mer til utløp for seksualpreferanser enn for bekledning.
Og det som verre er.

danielcraiginmanbra.jpg

Noe du aldri vil se meg gå i, er double buckle monk shoe @thomask :cool:
Så Lowndes og Seymour 2, utgår dessverre.
Jaja, tror jeg har funnet kilden til den opprinnelige høstdepresjonen! :D

Har dog et spørsmål vedrørende spillereglene videre i tråden; må det utelukkende være snikksnakk eller kan man skrive om klokker også? For hvis det blir for mye klokkerelatert, er det vel folk som blir sure fordi de vil lese om snikksnakk og ikke klokker...? o_O

Finner det litt underlig at deltagere på et entusiastforum, som sin eneste kommentar i en virkelig sprudlende entusiasttråd, finner grunn til påpeke at den i tillegg til klokker også omhandler annet, og derfor muligens er feilplassert. Og det også på en ganske lavmåls måte imho. Var dette et stort problem?

Vi er gjerne flere som gleder oss til å følge kritikernes bidrag på TS fremover, vi venter i spenning på spennende og kunnskapsrike tråder, plassert i korrekt underforum.

Finner det litt underlig at deltagere på et entusiastforum, som sin eneste kommentar i en virkelig sprudlende entusiasttråd, finner grunn til påpeke at den i tillegg til klokker også omhandler annet, og derfor muligens er feilplassert. Og det også på en ganske lavmåls måte imho. Var dette et stort problem?

Vi er gjerne flere som gleder oss til å følge kritikernes bidrag på TS fremover, vi venter i spenning på spennende og kunnskapsrike tråder, plassert i korrekt underforum.
Du satte ord på mine tanker.