Gullkorn fra Finn.no

Ser dette med bankboks og "klokken oppbevares ikke hjemme" går igjen i mange annonser. Plass i en bankboks er vel snart så vanskelig å oppdrive at jeg tenker de fleste enten bløffer eller har gjemt Rolexen sin blant den gamle legoen på gutterommet hos foreldrene sine.
Garantert, svært få av de som hevder de oppbevarer klokker i banken faktisk gjør det. Klokker er jo svært små så det er lett å gjemme på steder der et eventuelt innbrudd ikke vil være noe problem.

Selger en helt ny Longines GMT diverca 6 mnd gammel, em både plast og original stål rem.

Kjøpt av Norsk AD og kvittering føler.

Ny pris klokke med stålrem kr. 40 000.- + original plast rem, ca. kr. 4000.-

Fullpakke selges for kr 28000.-

Kan være int. i innbytte Omega eller Tudor.

Dette er samme klokken som en Omega Seamaster 300, kanskje til og med, en finere utgave en den:)

Screenshot 2025-12-16 at 19.57.18.png

Tudor uten pip på bezel 😅 Litt rart at første bilde på annonsen mangler en pip, men resten av bildene har med pip

Vis vedlegg 416591

Tudor uten pip på bezel 😅 Litt rart at første bilde på annonsen mangler en pip, men resten av bildene har med pip
Tror jeg kan forklare det, uten å ha verifisert med selger. Ganske sikker på at det var denne klokka jeg kjøpte før sommeren. Etter fem uker aktiv og sammenhengende bruk falt perla ut. Jeg solgte den videre uten perle. Ny eier (GG) kjøpte ny bezelinsert hos Bjerke og solgte klokka videre i høst. Tipper bildet er fra forrige eier.
att.E5PywuXVikenByNBIkxVKX8pqUkWe4sEg_YAGj2Jc-E.jpeg
att.3YQrLTVzaUgNw-YIAg_W4wquqtFb1A7KipPD3zOqhIU.jpeg
25af82ee-024e-46e5-9f41-20ee6d2a48a0.jpeg

IMG_4723.jpeg

Og pris inkl ny insert og fine reimer er ikke ille.
Anbefaler klokke. En av mine favoritter!

Tror jeg kan forklare det, uten å ha verifisert med selger. Ganske sikker på at det var denne klokka jeg kjøpte før sommeren. Etter fem uker aktiv og sammenhengende bruk falt perla ut. Jeg solgte den videre uten perle. Ny eier (GG) kjøpte ny bezelinsert hos Bjerke og solgte klokka videre i høst. Tipper bildet er fra forrige eier.
Vis vedlegg 416600Vis vedlegg 416601Vis vedlegg 416602
Vis vedlegg 416611
Og pris inkl ny insert og fine reimer er ikke ille.
Anbefaler klokke. En av mine favoritter!
Jøss, og nå er han tilsynelatende ute til salg igjen altså! Litt stusselig at det ikke var nevnt i annonsen syns jeg.
Veldig fin klokke, absolutt.