Gullkorn fra Finn.no


Voksen pris :)

Jeg klarer liksom ikke forstå hvor man henter det fra engang.. Hvorfor 2 komma 3 millioner liksom? Hvorfor ikke 2? Hvilke hjerneceller benyttes når prisen settes, når man på Chrono kan plukke opp strøkne eksemplarer til under halve prisen, inkludert norske importavgifter..
 
Jeg klarer liksom ikke forstå hvor man henter det fra engang.. Hvorfor 2 komma 3 millioner liksom? Hvorfor ikke 2? Hvilke hjerneceller benyttes når prisen settes, når man på Chrono kan plukke opp strøkne eksemplarer til under halve prisen, inkludert norske importavgifter..
Artig at de refererer til seg selv som "vi" men skjuler hvem "vi" er på finn. Numbnuts!
 
  • Liker
Reaksjoner: Moviken og Jørgen
Send en intetsigende melding til selger, så får du opp brukernavnet i chatten hos Finn.
Selv før han har svart.
Kjenner jeg ikke har noe spesielt behov for å vite hvem det er. Men det er bare å inn i ******* teit å skal være så forbanna høytflygende i annonsen også ikke gi seg til kjenne når man gir inntrykk av å være en kommersiell aktør.
 
Kjenner jeg ikke har noe spesielt behov for å vite hvem det er. Men det er bare å inn i ******* teit å skal være så forbanna høytflygende i annonsen også ikke gi seg til kjenne når man gir inntrykk av å være en kommersiell aktør.
Helt enig det altså.
Bare tenkte det var en grei «hack» å dele.
Litt komisk at anonymiteten til Finn kan omgås så lett.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Jeg klarer liksom ikke forstå hvor man henter det fra engang.. Hvorfor 2 komma 3 millioner liksom? Hvorfor ikke 2? Hvilke hjerneceller benyttes når prisen settes, når man på Chrono kan plukke opp strøkne eksemplarer til under halve prisen, inkludert norske importavgifter..

de koster 53-57k usd for tiden på nett så med mva og valuta er man laaaaangt unna 2,3 mill ihvertfall :)
 
Helt sykt hvordan enkelte kan finne frem sin indre forfatter i disse mildt sagt oppfinnsomme og pretesiøse Rolex-annonsene.
Hadde vi brukt en brøkdel av disse evnene til å selge solcellepaneler til Afrika, så hadde vi løst klimakrisen på et
Klarer du å huske om de har en stasjon på produksjonslinja hvor de monterer kulhet? Veldig kult i såfall, om de har dette :)

Vis vedlegg 348769
Utrolig at det går an å forfatte så utrolig mye unødvendig vås uten å nevne et kløyva ord om hvilken tilstand klokken er i, annet enn at «Tilstand: Ny»
Ser ikke ny ut for meg ihvertfall. Lug klokken 1 og 7 er bra slitt på innsiden. Sikkert på grunn av den slitte lenka, men den har sikkert også vært slik siden den var ny.
Time Watches. Hva er det egentlig??
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf
Kvakksalver med mastergrad i filosofi, som røyker for mye gress og får prateanfall.
Sånn høres ut salg annonsene skrevet av en liksom "kunstig intelligens", som ikke er noe mer enn et dataprogram, som sammensetter informasjoner og holder en voksende database.
Hadde den vært ekte K.I , hadde den vært selvbevisst og kapabel til å forstå at sånne pamfletter er rett og slett for kunstige, dermed latterlige, og med lite troverdighet i konteksten disse er produsert for.
Vi er langt unna fra Terminator scenarioet og mange burde ro seg ned, inkludert Elon :D
 
Helt enig det altså.
Bare tenkte det var en grei «hack» å dele.
Litt komisk at anonymiteten til Finn kan omgås så lett.
1697606713349.png
 
“Lyser opp i mørk“ :LOL:

 
Redigert:

Fornøyelig
 

Fornøyelig
Det burde egentlig vært en slags prøve for å få profil på finn. Eller egentlig alle kommentarfelt og sosiale medier. Et slags førerkort for Internett.

Men på den andre side så kan man jo velge om man skal se på den morsomme eller tragiske siden av disse figurene, det hadde man jo gått glipp av ellers.