Lurt. Slutter nå jeg også.Tør ikke uttale meg mer...
Dette er skrevet i fullstendig fri vilje, uten pistol mot hodet.
Lurt. Slutter nå jeg også.Tør ikke uttale meg mer...
Lurt. Slutter nå jeg også.
Dette er skrevet i fullstendig fri vilje, uten pistol mot hodet.
Kanskje jeg roter nå – men mener noen som jobbet der faktisk sa at de har det![]()
Klarer du å huske om de har en stasjon på produksjonslinja hvor de monterer kulhet? Veldig kult i såfall, om de har dette
Vis vedlegg 348769
Det er bare to aktører som kan prestere å skrive sånt vås: Timelux (gorg) eller Urhandel.Klarer du å huske om de har en stasjon på produksjonslinja hvor de monterer kulhet? Veldig kult i såfall, om de har dette
Vis vedlegg 348769
![]()
Audemars Piguet Royal Oak Jumbo 15202st med toll, boks og alle originale papirer
#Klokken er norsk tolldeklarert og kommer med norske fortollingsdokumenter. Det er viktig å ha tollimportdokumentene for forsikring. Norske forsikringer dekker kun klokker som er fortollet og lovlig innført i Norge. Gyldig forsikringsdekning er et must for en slik samleklokke. Interesserte...www.finn.no
Voksen pris![]()
Artig at de refererer til seg selv som "vi" men skjuler hvem "vi" er på finn. Numbnuts!Jeg klarer liksom ikke forstå hvor man henter det fra engang.. Hvorfor 2 komma 3 millioner liksom? Hvorfor ikke 2? Hvilke hjerneceller benyttes når prisen settes, når man på Chrono kan plukke opp strøkne eksemplarer til under halve prisen, inkludert norske importavgifter..
Send en intetsigende melding til selger, så får du opp brukernavnet i chatten hos Finn.Artig at de refererer til seg selv som "vi" men skjuler hvem "vi" er på finn. Numbnuts!
Kjenner jeg ikke har noe spesielt behov for å vite hvem det er. Men det er bare å inn i ******* teit å skal være så forbanna høytflygende i annonsen også ikke gi seg til kjenne når man gir inntrykk av å være en kommersiell aktør.Send en intetsigende melding til selger, så får du opp brukernavnet i chatten hos Finn.
Selv før han har svart.
Helt enig det altså.Kjenner jeg ikke har noe spesielt behov for å vite hvem det er. Men det er bare å inn i ******* teit å skal være så forbanna høytflygende i annonsen også ikke gi seg til kjenne når man gir inntrykk av å være en kommersiell aktør.
Jeg klarer liksom ikke forstå hvor man henter det fra engang.. Hvorfor 2 komma 3 millioner liksom? Hvorfor ikke 2? Hvilke hjerneceller benyttes når prisen settes, når man på Chrono kan plukke opp strøkne eksemplarer til under halve prisen, inkludert norske importavgifter..
Helt sykt hvordan enkelte kan finne frem sin indre forfatter i disse mildt sagt oppfinnsomme og pretesiøse Rolex-annonsene.
Hadde vi brukt en brøkdel av disse evnene til å selge solcellepaneler til Afrika, så hadde vi løst klimakrisen på et
Utrolig at det går an å forfatte så utrolig mye unødvendig vås uten å nevne et kløyva ord om hvilken tilstand klokken er i, annet enn at «Tilstand: Ny»Klarer du å huske om de har en stasjon på produksjonslinja hvor de monterer kulhet? Veldig kult i såfall, om de har dette
Vis vedlegg 348769
Helt enig det altså.
Bare tenkte det var en grei «hack» å dele.
Litt komisk at anonymiteten til Finn kan omgås så lett.