Gullkorn fra Finn.no

Når du selger bruktbil og nevner både prostata og pruting i samme setning :ROFLMAO:Tesla Roadster

Altså, dette var jo helt sinnsykt… til sammenlikning så kan du få denne til samme pris (forlangende):


Er dette hva en slik dynamo går for, eller snakker vi fantasipris +++^10 her?
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19
Heftig pris og medium argumentasjon.
3A52AF4B-A81E-4D0F-92BC-DFD6213AB60C.png
1C32BEC0-22CD-4A4D-8B7F-ABC581EF360E.png
 
Unik mulighet til å betale 1500kr/døgnet for å bære en Rolex Air King.

 
Screenshot 2023-08-05 22.05.08.png

Trolig 24 safirer i denne, har ikke sjekka dog. Men likevel sikker på at drevet er 100% i stand! Den funka jo da jeg dro den opp av denne skuffen full med dritt! Det betyr jo naturligvis også at den er sjelden. Den digre sprekken i glasset er egnetlig ikke der. Det er bare mindfuck og egentlig bare en bitteliten ripe! Det er også en del skinn igjen på skinnremmen. Som er av helt ekte skinn! Akkurat som den skinnhellige selgeren.
 

Ja jeg har garantikortet men du må betale ekstra for det
 
  • Liker
Reaksjoner: Bøygen og Jostepop

Ja jeg har garantikortet men du må betale ekstra for det
Det er faktisk noe av det dummeste jeg har sett. Det gir jo ikke mening i det hele tatt o_O
 

Ja jeg har garantikortet men du må betale ekstra for det
Tolker du annonsen feil med hensikt ?
Han skriver da vitterlig at en takst vil koste 2000,- . Selger har åpenbart sjekket med urmaker hva en takst vil koste, og opplyser i annonsen at det er mulig men mot en ekstra kostnad.

Alt annet følger klokken uten tillegg i prisen.
Ja, kanskje setningsoppbyggingen kunne være bedre, men snakk om å tolke alt i verste mening.
Og nei, det er ikke min klokke. Aner ikke hvem selger er
 
Tolker du annonsen feil med hensikt ?
Han skriver da vitterlig at en takst vil koste 2000,- . Selger har åpenbart sjekket med urmaker hva en takst vil koste, og opplyser i annonsen at det er mulig men mot en ekstra kostnad.

Alt annet følger klokken uten tillegg i prisen.
Ja, kanskje setningsoppbyggingen kunne være bedre, men snakk om å tolke alt i verste mening.
Og nei, det er ikke min klokke. Aner ikke hvem selger er
Leste på nytt nå, og du har nok rett.
Jeg tar selvkritikk for å ha vært for kjapp med å henge ut annonsøren.
Når det er sagt så skal det ikke vond vilje til for å tolke det feil. Nå var jo ikke dette noe kritisk for noen, men det sier om viktigheten av å skrive presist.
 
  • Liker
Reaksjoner: DoDe og Mitch Rapp
Tolker du annonsen feil med hensikt ?
Han skriver da vitterlig at en takst vil koste 2000,- . Selger har åpenbart sjekket med urmaker hva en takst vil koste, og opplyser i annonsen at det er mulig men mot en ekstra kostnad.

Alt annet følger klokken uten tillegg i prisen.
Ja, kanskje setningsoppbyggingen kunne være bedre, men snakk om å tolke alt i verste mening.
Og nei, det er ikke min klokke. Aner ikke hvem selger er
Oxford-komma er undervurdert.
 
  • Liker
Reaksjoner: mr_frodo og Grendel
Apropos GULLkorn..
Det er en parodi etter at en person nylig figurerte i en lokalavis med nord norges [angivelig] dyreste klokke; en meget stygg daytona.

Tirsdag på aker brygge for resten av landet.