Gullkorn fra Finn.no

Krypinn med potensiale:

8- )
 
Ok....

finn.jpg
 
Noen som kjenner til denne karen her? Som samlet har klokker for mer enn 8,5 mill til salgs på Finn? Har «klokkemannen» flyttet fra Drammen til Geilo?
https://www.finn.no/profil?userId=549487769
Vis vedlegg 318859
Tror ikke han har en eneste en av de klokkene. De er nok bare tilgjengelige for han også formidler han salg med profitt til eventuelle kunder. Har visst drevet med noe kryptovas også. Lukter kjeltring lang vei.
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet og Gin
Tror ikke han har en eneste en av de klokkene. De er nok bare tilgjengelige for han også formidler han salg med profitt til eventuelle kunder. Har visst drevet med noe kryptovas også. Lukter kjeltring lang vei.
Opererer stort "krypto-mining" anlegg i lager i Skurdalsvegen (Geilo)
 
Tror det meste han selger er tungsolgt. Han har vondt for å få med seg at markedet har hatt en korreksjon. Alt er for dyrt og det som er priset fornuftig er polert i filler.
Jonny har faktisk tatt til seg at polering og skifting av visere/skiver, ikke er innafor på de fleste eldre klokker, det er flere år siden han så lyset så ikke skyld på Jonny. Selger han en overpolert klokke så er den slik han får den inn for salg.
 
Jonny har faktisk tatt til seg at polering og skifting av visere/skiver, ikke er innafor på de fleste eldre klokker, det er flere år siden han så lyset så ikke skyld på Jonny. Selger han en overpolert klokke så er den slik han får den inn for salg.
Jeg mente ikke å skylde på han direkte, men jeg registerer at mye av det som er vintage og "semivintage" er polert i stykker. For øvrig ser jeg at han har tatt til seg korreksjonen i markedet og har justert prisen noe mer edruelig.
 
Bærer ingen tegn til bruk og fremstår helt ny, men likevel nylig polert av en profesjonell watch maker... :mrgreen:
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hovedsignal