Gullkorn fra Finn.no

Sterkt tilbud på lite brukte speil og en klokke jeg antar er like lite brukt!
Om du viser interesse så sendes målene og om du er litt kjapp med forhandlingene så kan du muligens få de raskt i hende!!

Selger har vel sett seg selv lite i speilene og ikke sett så mye på klokka heller - derav lite brukt.
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Apocalypse og KAB
Spenstig denne her og:D
Gang reserven er mellom 36-40 timer. Anbefales og trekkes opp 20 ganger daglig. :unsure:
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor og Larsnie
Selger har vel sett seg selv lite i speilene og ikke sett så mye på klokka heller - derav lite brukt.
Spesielt. Enten henger vel klokka på veggen eller så gjør den det ikke. Har han spart den uten batteri da mon tro? Derav lite brukt. Regner med at han ikke har brukt den i daglig rotasjon på håndleddet som så mange så flott skriver
 
  • Haha
Reaksjoner: KAB
Folk får gjøre som de vil, men panseret og den grillen hadde jeg ikke klart å leve med. Usikker på om det har kommet med et ekstra tall eller om han tror det er realistisk pris :D


Oi. Det var... Øh, optimistisk. Kanskje det er en av disse som mener at siden verkstedet tar 1500kr/time og de har jobbet 200 timer på den i garasjen, så må jo prisen justeres deretter?
 
IMG_5076.jpeg


Komplett menes da: Ikke komplett.
 
Utifra bilder ser den jo til auksjonsprisen ut som et veldig fint kjøp. Bezel amatørmessig pussa/skrubba?? ja men utover det flott synes jeg. Ny Bezel typ 2200, service minus polering og man har en flott klokke til 81. Med mindre man er han her da som bare slenger videre.
 
Selv om en tar klokkens stand i betraktning syns jeg også den gikk lavt.
Det kan muligens forklares med at auksjonen foregikk samtidig som det var skikkelig popkorn-stemning i et par andre tråder der inne.