ok, Stian
(og den perfekte klokken finnes ikke, bare å innse det)
(og den perfekte klokken finnes ikke, bare å innse det)
Hvordan gikk det med denne? En ganske kreativ budrunde med Skybert tror jegVirker som en helt troverdig budrunde dette!
Vis vedlegg 287216
Vis vedlegg 287217
Vis vedlegg 287218
Tydeligvis ikke så braHvordan gikk det med denne? En ganske kreativ budrunde med Skybert tror jeg
Har aldri forstått hvorfor flere på finn laster opp screenshot av et bilde, fremfor å bare laste opp selve bildet?Kult å blottlegge kamerarullen med bilder fra siste treningsøkt...
(https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=255892327)
Vis vedlegg 288234
Har aldri forstått hvorfor flere på finn laster opp screenshot av et bilde, fremfor å bare laste opp selve bildet?
Du har jo allerede bildet som kan lastes rett opp, hvorfor gå omvei via screenshot?! (Med mindre man diskret vil vise treningsbilder i finn-annonsen)
Jeg kjenner meg irritert på å bla tilbake i bilderullen i Finn(og andre)-appen så da er det lettere å ta et screenshot slik at det kommer først i rullen. Men såklart klipper jeg bildet for å unngå pinlige bilder. Nei, vent, jeg har jo bare klokkebilder på telefonen så ittno problem.Kan virke som det er folk med høyere kompetanse på selfies enn bildekvalitet, formater osv. som gjør dette. Helt ufattelig for meg også, men så er også kompetansefordelingen min motsatt av tilfellet over![]()
Jeg kjenner meg irritert på å bla tilbake i bilderullen i Finn(og andre)-appen så da er det lettere å ta et screenshot slik at det kommer først i rullen. Men såklart klipper jeg bildet for å unngå pinlige bilder. Nei, vent, jeg har jo bare klokkebilder på telefonen så ittno problem.
Et bilde inneholder geodata om hvor bildet er tatt, som kan være hensiktsmessig å skjule ved salg av dyre ting. Et screenshot gjør ikke det.